lauantai 15. lokakuuta 2011

Päivä 1 – Esittele itsesi

Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieluisin muistoni
Päivä 18 – Mieluisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki 

En nyt oikein osaa kirjottaa tätä nii tästä tulee vähän ystäväkirja tyyppinen.
Moi eli mä oon tällänen 15 vuotta syksyllä täyttäny tyttö pirkanmaalta, koko nimi menee Veera Marja Juulia ja mä käyn siis tän meiän pienen paikkakunnan yhteiskoulun ysi a luokkaa, ja se on paras! En kestäis missään muussa luokassa. Mulla ei oo mitään yksittäistä lempivärii, mut tällä hetkellä iskee armynvihree, okra ja sinapinkeltainen. Mä harrastan jumppaa ja NuHaa ( Nuosiroharrastajateatteri ) ja nii, en mä tiedä että mitä tässä kertois. Mulla on sinivihreet silmät ja öö sekaväriset hiukset, mun paras ystävä on Nelli, joka muutti Tampereelle kesän lopussa ja tän takii käyn lähes jokatoinen viikko ( välillä jopa useemmin ) Tampereella ja kirjotan siitä tosi paljon mun blogiin. Mun muita todellaki hyviä ystäviä on Petra, Viivi, Katja, Joona, Janni, Jasmi, Nea.. Mä tykkään valokuvaamisesta, piirtämisestä, musiikista, lukemisesta, leipomisesta jne jne. Mä uskon Jumalaan, ja suurinosa mun kuuntelemista bändeistä on kristillisii, mut toisaalta melkein kaikki on kuullu esim Skilletistä, et ei se huonoo musiikkii oo :). Tällähetkellä mua haluttais ostaa uuden suomalaisen bändin Pasan levy, mut rahat ei riitä ja en tiiä et tykkäänkö ees sen kaikista kappaleista koska en oo kuunnellu siltä kun parii kappaletta, toisaalta mä haluisin myös ostaa Pariisin Kevään levyjä omaks koska kuuntelen sitä nii paljon. Mun tulevaisuus käsittää toivottavasti lukion Tampereella, tällähetkellä ois ykkösenä puolipitkä taidelinja Tammerkoskenlukiossa. Nii eipä täs kai muuta, syysloma alko eilen ja huomenna lähen pariks päiväks Jannin kanssa riihimäelle, siitä meen babalaan ( mummolaan ) lauantaihin asti jollon mä meen Tampereelle et onhan tässä tekemistäkin :).
Eilen otettu kuva


Kesältä

Viikko sitten, Nelli ♥


2 kommenttia:

  1. hei haittaaks jos kopsaan tän sulta joskus :D?
    jajaja. VITSI mun pitää näyttää sulle yks kuvasarja noist graffiteista :DDDD

    VastaaPoista
  2. Ei haittaa yhtää :DD Ja jooooooooooooooooooo näytä :DD

    VastaaPoista