lauantai 1. lokakuuta 2011

Täys kymppi

Mulla on ollu nyt siis kaks tet-viikkoo, niinku  tolta alempaa pystyy lukemaan ja tosiaan muut päivät on ollu tosi lyhyitä koska olin eilen kymppileirillä ja leiri oli tosiaan sen yhen yön mittanen. Siellä oli sit yötä mun lisäks kaks "isosta" ( ei isoskoulutuksen käyneitä mut kuitenkin leiriläisii reilusti vanhempia :D ) Anna ja Aino ja oli kyllä ihan mahti ilta yö! :D Pelattiin kimblee, afrikan tähtee ja aliasta sovelletuilla säännöillä ja ihan vaan puhuttiin kaikkee, oli ihan kiva ku en näitä tyttöjä tuntenu aikasemmin ku lähinnä ulkonäöltä ja välillä oli tullu juteltuu, et en tuntenu yhtään paremmin, niin nyt oli tosi kiva vaan puhuu. :D mä en ottanu autiosta ku pari kuvaa ennen leirin alkuu pihalla ja sit tänään aamulla ja nää on nyt näitä mun tekotaiteellisia ihkuja kuvia, mut no :D

Pakko Sakke kuva, kui sulonen? ♥









Tää on kyl huonoin asukuva ikinä, mut mulla oli tollanen superlöysä paita JC:stä 14.95 € tais olla






Alotin sit lukemaan tollasta, onhan se aika erilainen kun aattelee et normaalisti mä luen lähinnä teiniangstia, mut tähän mennessä oon tykänny, tosiaan eka Sofi Oksasen kirja mitä mä luen :D





Tänään oltiin Jasmin, Viivi, Nean ja Kristan kanssa Seinäjoen käsityömessuilta mutta siitä mä kirjotan lisää huomenna! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti