keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Janni Part 2, shoppailua ja nelly.com

En oo nyt kauheesti päässy päivittelemään kun ollaan nyt tosiaan babalassa ( eli mummolassa ) ja kuvien lataaminen on ollu vähän no vaikeeta, tai no mä oon vaan ollu laiska :D Mut tosiaan tässä ois kuvia Riihimäeltä, ostoksista ja nii :). Mulla oli kyllä ihan mielettömän kivaa Jannin kanssa! Huvitti kun kävästiin helsingissä ihan randomilla ja mä olin se joka osas liikkua, koska oon yleensä se joka on kujalla, mutta no :D Katottiin vielä sitten viimesenä iltana Jannin kanssa Easy A-leffa ja suosittelen! Oli ihan mahtava! Nauroin ihan kippurassa sille :DD

Mutta ehkä tulee vielä myöhemmin lisää asiaa :)

Janniii ♥

Takki Only ( muutaman vuota vanha ) Mekko 5€ ja sukkikset 12€ seppälä, kengät 6€ boy-cot, paita Tallinnan Newyorker, laukku 1,5€ Valtteri





Janni ♥






Arvostakaa tätä kuvaa, mä kaaduin suoraan mutaan ku otin tätä... :D



takki sama kuin toisessa asukuvassa, samoin hame on sama mekko, sukkikset seppälä, paita kirppis, toppi Jim&jill


  Ja tosiaan niitä ostoksia, käytiin eilen vielä äidin kanssa Jyväskylässä ostoksilla, ostamassa ihan toppeja ja muuta mut laitan ne ny tähän :D Tilasin tänään vielä nellyltä joulujuhla mekkoo ja muuta mut ei ketään varmaa kiinnosta.
Toppi 12€ Jim&Jill ( väri vääristyy vähäsen )

kaulakoru 2,5€  ja korvikset 2€ Glitter

Kynnet 2.95€ Seppälä, en oo koskaan kokeillu tollasia, mut ihan mielenkiinnosta ostin :D

Kengät 5€ MicMac

Kynsilakka n. 2 € Seppälä

Tajusin että mullehan on alkanu noita huulipuniaki kerääntyy, vuos sitten en omistanu yhtää :o

Huulipuna S-market n. 1€

Saman merkkine ku ylempi, mut 3 €

Farkut 20€ seppälä

Vartalovoi Seppälä

Vyöt musta seppälä punottu lindex(?) en muista hintoja

Legginsit ja sukkahousut H&M kumpinki 9.95€

Kaks perus t-paitaa H&M yhteensä 12€

Normi toppejaH&M 5€ kappale

Luomiväripaletti 6€ H&M

Se paita päällä

Ja vielä mun ehoton lemppari, baretti :33 Oon halunnu tollasen öö kauan ja nyt sit sain :D oon ihan rakastunu tohooon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti