torstai 13. lokakuuta 2011

Hakaniemen sillalla viima on jäätävä

Yllättävästi tänää on ollu kiva päivä, koulussa saatiin meidän parhaat luokkahupparit suurinpiirtein valmiiks päätettyä, ja opon tunnilla mulle selvis et oon normaalia tarkemmin ottanu kaiken selville mun tulevaisuudesta ja se rauhotti tosi paljon. Tänää oon mun onneks koko iltapäivän kotona, kävin tossa äsken jo vähän kuvailemassa venerannassa mut eihän siitä kauheesti mitään tullu kun kauheen kylmä ja kova tuuli koitti puhaltaa multa hiukset päästä. Missä ne kaikki poutaset mut silti viileet syyspäivät oikein on? Aattelin tänää myös ehk leipoo jotakin jos meille sattuis vaan jotenki jännästi ilmestymään leivinpaperia ( oon liian laiska voitelemaan :D ) Mutta joo eipä täs sitten ihmeempiä :)

Ja tiiän et mun nassuu on hauska katella :D







En tajuu et miks tää on tälläne, vaik en ottanu salamalla :o

2 kommenttia: