perjantai 6. heinäkuuta 2012

Cause I can't wait wait wait any more more more more

Tänää vietin siis kuuman kesäiltapäivän Jannin kanssa Tampereella! :)) Ja vaikka aikaakin oli useempi tunti, niin tuntu että se loppu ihan liian aikasessa ja pitäis koittaa nähdä useemmin..

Menin kaupunkii jonkin aikaa ennen ku Jannin juna tuli ja ostin itelleni sukat Ginasta, ihan hyvä ratkasu koska muuten mulle ois hiertyny rakot :D Ja ei ne ny niin tyhmiltä näyttäny. Mut niin, olin siis Jannii vastassa laiturilla, ja pian siellä kuulutettiinkin että se ja se juna saapuu raiteelle kolme, ja siellä se näkyki. Ja näky sitte vähä pidempää ku muutama metri ennen laituria siihen tuli jotain hässäkkää ja juna seiso sit siellä yli kymmenen minuuttia, onneks meillä ei ollu mitään minuutti suunnitelmia ja ainoostaan vähän ärsytti tollanen kun ei oltu nähty kuukauteen. Mut niin, sit käytiin syömässä Steakhousessa ja shoppailtiin pikkasen, ite ostin vaan uudet farkkulegginsit Cubuksesta kun ei rahaa nyt kauheesti oo ja alennusmyynnitkää ei ollu mitää huippua. Sit me kävästiin näsinpuistossa ja pikkasen kuvailtiin ja sit pitikin jo mennä takas rautsille koska Jannin juna lähti ja itekki lähin sit bussilla kotiin päin.

Ja vaikka tää päivä ei ollu ees ihmeellinen, nii ehdottomasti nous täns kesän parhaimpiin.

loput kuvat huomenna.


2 kommenttia:

  1. Mistä toi sun kaveris on sen mekkonsa saanut? :DD Ihanan näkönen. Ja muutenkin. Sinä. Ihanan positiivinen ja ilonen, sitäpaitsi kuvat on kaikki tosi hyviä. kerranki blogi jossa ei jokasen kuvan alla lue "et joo tänään me oltiin tuolla ja sit mä niinkun ostin tuoltan, n, n, n aina loppuun än" tai " uh, mun tukka näyttää pahalta tässä" :P

    Ihana blogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm oon kauheen huono muistamaan näitä, olisko joku ihan perus H&M tai vastaava? :)) luullakseni. Oi kiitos hirveesti! mm mä en ooo kokenu tarvetta selitellä kaikkee täällä, kiva jos se on positiivinen juttu! :))

      Kiitos :))!

      Poista