torstai 19. heinäkuuta 2012

Laita geeliä sun hiuksiin niin oot vetävä

Voi kun vois asuu oikeesti samalla tavalla kun me asuttiin Nellillä. Oli ihan kauheen ihanaa. Ja parasta siinä oli se kun vaan oli, vaikka mä oon maailman huonoin olemaan paikallaan, siks oon ottanu projektiks pitää stressittömän loppuloman. Nea tuli Nellille maanantaina ja me käytiin kuvailemassa, katottiin leffoja, mä tein lettuja aamiaiseks, tehtiin pizzaa ( lukekaa, mä tein ja Nelli avusti :D ). Me käytiin myös ennen Nean tuloo Nellin kanssa leffassa kattomassa Ja saapuu oikea yö, juoni ei ollu ehkä maailman paras, mut tykkäsin ihan kauheen paljon visuaalisesti koko leffasta, se oli vaalee ja muutenkin tykkäsin kauheesti lavastuksesta ja kaikesta. Mä en malta oottaa et pääsen muuttaa Tampereelle, vaikka siihe vielä vuos onkin, kaikki on aina että mitä kummaa kun sanon et muutan vuoden päästä, ja sit ne kysyy et kui vanha mä oon ja sit ne ihmettelee lisää ku sanon että joo meen lukioon mut en vaan saa vielä muuttaa. Mun kaikki postaukset muuttuu aina kauheeks jaaritteluks kun mielee tulee kaikkii asioita aiheen ulkopuolelta :D.


Mut tosiaan, ei ikinä saada Nellin kaa onnistuineita yhteiskuvia, aina jompikumpi on ihan kamalan näköne. Nea huomautti jossain vaiheessa, että ollaan ihan ku joku vanha pariskunta joka kokoajan tappelee jostain, mut se on vaan hyvä asia, että voi sanoo ku on erimieltä ja jos ärsyttää nii näyttää se. Ja sit sillon kun on hauskaa nii nauraa ja on tarvittaessa toisen tukena, sillon kaikki on melkei saumatonta, kuinka siistii :DD Ja nää mun puol kolmen ajatukset ei välttämättä oo kauheen selviä, mut unirytmi siirty ihan täysin enkä saa unta vaikka kuinka koittaisin. Nea ja Nelli on niin kamalan mukavia.

Voiettä ku oisitte nähny ne muut.... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti