sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Go to sleep, may your sweet dreams come true

Ja sit la-su oltiin pikkuporukalla Jasmilla :) Siellä oli siis meidän lisäks Nelli ja Nea ja oli ihan huisin kivaa! Lauantaina käytiin syömässä ja uimassa, ja olin toista kertaa elämässäni skopan kyydissä :D Silleen harmittaa, että mulla ei oo eikä tuu olee korttia. Vesi oli ihanan lämmintä, ja siellä tarkeni uida vaikka kuinka pitkään. Illalla sit katottiin Scream ja Brokeback Mountain, ja Nelli ja Nea katto vielä yhen leffan mut me Jasmin kanssa nukahettiin eikä ees koitettu kattoo sitä. Tänään grillailtiin ja kuvattiin sateessa, siellä tuli yhessä vaiheessa vettä nii paljon et vaatteet oli ihan läpimärät. Illemmalla sit lähettiin bussilla kotiin, ja meillä oli kuskina joku sijainen, ekaks se anto mulle 40 km enemmän matkaa lippuun ku Nealle vaikka olis pitäny olla 10 km vähemmän ku Nealla, ja sit se anto nellille 10 km enemmän kun mulle vaikka piti olla 70 km enemmän kun mulla, ja sit vaikka oltiin sanottu nuorten lippu sai Nelli eläkeläisen ja me Nean kaa lasten liput. ja sit se bussi oli kuulemma hajonnu melkein heti sen jälkeen kun jäin pois, mut onneks kuitenki kotiin pääsi.

 Ens viikolla en tee varmaan mitään.. AA

2 kommenttia: