keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Kaupunki nöyränä sylissä

Lainasin kirjastosta 5 kirjaa, ja nuorten hyllyltä on kyllä jo loppunu lukeminen, oon lukenu kaikki mielenkiintoiset ( eli sellaset jotka on kirjottanu yleensä suomalaiset kirjailijat, ja mitkä käsittelee jotain muiuta kuin bileitä ja poikia yms muuta tosi rasittavaa ja turhaa.. :D ) mut en osaa ettii aikuistenkaan osastolta mitään, Sofi Oksaset oon lukenu ja siihen se oikeestaan jää. Ehkä mä kyselen joltain kirja vinkkejä.

Mun piti tänää vielä imuroida mun huone, pyyhkii pölyt ja pestä ikkunat, mut sit Roosan ( mun siskon ) 4 ja 5 kaudet Criminal Mindsii tuli postissa ja koko ilta onki menny niiden kaa, Matthew Gray Gubler on ihana ♥.

Tein muuten tänää hapanimeläkanaa, ja se onnistu paremmin ku mitä oletin, tykkään ihan hirveesti kiinalaisesta ja ekaa kertaa koitin väsätä ees jotain vähän sen tyylistä itte.


Onpas nää mun selitykset sekalaisia :D Tähä viel sellanen juttu, et huomenna pitkästä aikaa Tampere ja Janni, en oo Janniikaa nähny kuukauteen, koska se muutti toiselle paikkakunnalle ja enää ei oo voinu soittaa aamulla et hei nähäänkö tänää.. No onneks huomisesta tulee ihan huippuu :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti