maanantai 30. heinäkuuta 2012

Tänään on kai kaikki mahdollista

Menin tänään Miian kaa päiväks Tampereelle. Jännä kuinka vaikka nähdään Miian kaa tosi harvoin, niin silti ei tuu ollenkaan sellaisia kiusallisia hiljaisuuksia ja muita, mä tajusin myös, että Miia on ainut kaveri kehen en oo tutustunu koulussa. Me käytiin radiokirppiksellä, ja kerrankin se oli niinpäin, että mä en löytäny kauheesti kampetta, mut miia löys vaikka mitä. Ostoksista pistän pari kollaasia :3 Sit kävin myös nopeesti ennen Miian tuloo kiertää alennusmyyntejä pikkasen ja löysin kivat sukkikset ja oranssin huopahatun. Kirppistelyn jälkeen mentiin syömään ja mulla oli nii kauhee nälkä, et söin juustoaterian kahella hampurilaisella, kun sen toisen sai eurolla, nauratti kun myyjä toi ne sillee "tässä sun hampurilaiset" :D.

Mä luin Moron nettisivuilta tässä yks päivä pariskunnasta, jotka oli perustanu Pispalaan autotalliinsa jäätelökioskin, ja olin heti että vähän ois kiva käydä, no Miiaki oli halunnu käydä siellä, ja nyt oli sit ihan täydellinen hetki. Ekaks ei meinattu ees löytää sinne, tai siis meinattiin lähtee ihan erisuuntaan, vaikka se näky siihen mut onneks lopulta sit päästiin perille, koska se jäätelö oli ihan kauheen hyvää. Ja muutenkin, ihana paikka, suosittelen :D. Siellä myydään Tampereen jäätelötehtaan italialais tyyppisii jäätelöitä, ja ainakin mun vaahto-karkki banaani oli ihan sika hyvää. Ja Pispalassa on niin kaunista.

 Sit vaan istuttiin ja puhuttiin ennen bussin tuloa. Oli kyllä tosi kiva päivä! :)

Olen niin söpö!
Kengät radiokirppis, sukkikset Seppälä
Leffa radiokirppis, hattu Seppälä
Radiokirppis
Radiokirppis

Ja oon aina tyytyväinen, koska kaikki ostokset sain 15 € :D

Huomenna aamulla Ellun kaa kylille, tää viikko on niin kiva kun mulla on kauheesti tekemistä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti