torstai 21. helmikuuta 2013

asdfgk

Mun blogi kuolee mun koulun takia. Ihan oikeesti. En oo tällä viikolla käyny kotona koneella vielä kertaakaan, ja nyt on torstai. En oo myöskää ees nähny mun kameraa vaikka kuvattavaa olis vaikka millä mitalla ja valoakin alkaa taas vihdoin olemaan. Mut onneks loma, mulle on näillä näkymin tulossa tosi kiva loma ja sellanen et kerkeen valokuvata. Ja oon tosi innnoissani siitä kun nään kavereita, mieletön ikävä.

Saadaan mun kämpän avaimet viikon päästä. Mä en vielä pääse muuttaa sinne koska siellä ei mm. oo vessaa ( oi kyllä ! ), mut oon siellä varmaan yhen yön viikossa. Ja meen sinne muutaman viikon päästä Nellin kanssa viikonlopuks, ihan huippuu!


Niinku ehkä nerokkaimmat päätteli nii tähä ei ees tuu kuvia koska ihana ja kiireetöön viikkoni. Äh tälläset pelkät tekstipostaukset on niin tyhmiä, mut onneks huomenna oon kotona jo aikasin nii kerkeen toteuttaa muutaman vision jei!


Nyt sit kohta ruotsin tunnille..


Kiitän ja kuittaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti