lauantai 2. helmikuuta 2013

When faith and fear collide

Tosi monet sanoo, että ne kuuntelee musiikkia kokoajan. No mä en kuulu niihin, oon huomannu. Musiikki on mulle kyl tosi tärkee juttu, ja mä kuuntelen sitä tosi paljon, ja mulla on tietty musiikki mitä kuuntelen ja mun onnellisuuspaikka on maata näkyvissä festareiden illan konsertissa, siellä alhaalla permannolla. Mut mä jotenkin, en mä tiedä, säästän musiikkia, et mä kuuntelen aina välillä muutaman tunnin kerrallaan, ja sillon mä keskityn vaan siihen. Kyllä mulla on sitä taustamusiikkiakin, mut jotenki kaikki mun lempi bändit ja kaikki on mulle nii henkilökohtasia, että esimerkiks kotona on tosi vaikee kuunnella vaikka spotifysta ilman kuulokkeita. Oon haaveillu siitä kun tässä joskus pääsen muuttaa omaan kämppään Tampereelle, et kun tuun kotiin koulusta mä voin heti avata koneen ja laittaa soimaan jotakin. Koska tällä hetkellä se on mahdottomuus, ihan vaan senkin takia et mulla menee reilusti yli tunti koulusta kotiin, ja koska mulla ei oo omaa tietokonetta, vaan saan olla mun ja mun sisarusten koneella muutaman tunnin aina iltasin.

Huomenna tulee Jussi-gaala tvstä, ja ootan sitä tosi paljon, koska katoin viime vuonna yli yks neljäsosan kaikista suomalaisista leffoista jotka tuli, joita btw oli 40  ._. Mä olin luullu et niitä tuli joku ehkä parikymmentä mut näemmä oli menny jotain ohi :D. Ja oon myös huomannu, et ennakko-odotukset leffoista pitää harvoin paikkaansa, olin luullu et Catch me if you can olis kamala joku toiminta tyyppinen leffa, tai kuitenkin sellanen mitä en yleensä kato, mut nyt tänää satuin ostaa sen vhs.sänä kirpparilta, ja paljastu et se olikin ihan sairaan hyvä.

Ostin eilen mukavan läpikuultavan mekon JCstä alennuksesta :3.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti