keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Sometimes there's so much beauty in the world, I feel like I can't take it, and my heart is just going to cave in

Oon kattonu viime aikoina aika hämmentäviä elokuvia. Ja kuunnellu taas iha liia vähän musiikkia, lohduttaudun sillä et pian Hurtsilta ilmestyy uus levy. Ja Skilletiltä kanssa tässä joskus. Piti kuvailla tänää mut se vähän sit jäi, kun tuli nii paljon kaikkea.

Mun piti käydä luistelemassaki, mut sit täällä oli reilusti plusasteita eikä siitä tullu oikein mitää. Mee pois kevät, oot liian aikasessa, enhän mä oo vielä kerenny nauttii ees talvesta. Mun tekis jopa mieli mennä hiihtää, en sit tiiä mikä mua vaivaa koska oon yleensä inhonnu sitä. Mut vois olla tosi jees herätä joku aamu hirmu aikasessa, käydä hiihtämässä muutama kilometri, ja sit vaa nauttii aamusta. Mä oon aamuihminen, en välttämättä sillä tavalla et herään hirmu aikasessa aina, mut sillä tavalla et tykkään aamusta. Mä yleensä lähinnä ahdistun jos nukun liian myöhää, ja unirytmikää ei kestä yli kymmenen tunnin unia. Ja ei tässä muute mitään vikaa oo, mut kukaan kaveri ei oo aamuihminen. Mut on se toisaalta välillä tosi kivaa valvoo yöt ja nukkuu päivät. Oli tosi kivaa viime kesänä kun asuin Nellillä viikon, sillon mäki jaksoin nukkuu. Nelli on ehkä hitain herääjä kenet tiiän, se on oikeesti välillä tosi koomista kun oon vaikka niillä. Mä herään yleensä viimestää kymmeneltä ja sit tuijottelen Nellin kattolamppua et se sais ees vähä pidempää nukkuu, et mä en herättäis, ja sit jossain vaiheessa huomaan aina et istun vaatteet päällä kehittelemässä jotain erikoisempia kampauksia ja vaikka lukemassa kirjaa, kun Nelli on vasta raahautunu suihkuun. Ja sit kanssa kun aina stressaan et mä myöhästyn, ja Nelli ottaa vaan chillisti. Ehkä se on vaa hyvä, koska ainaki aikasemmi Nelli yleensä myöhästy, ja mä taas oon aina ihan liian aikasessa kaikkialla. Et me ollaan sit yleensä aika hyvin joka paikassa kun liikutaa kahestaa. Paitti sillon ku mä oon saanu ylipuhuttuu et ollaan lähdetty taas liian aikasessa.

Mun tekstit rönsyilee taas hirveesti ilman mitää kunnon pointtia.

Mä rakastan öljypastelliliituja.

aaaaaaaaaaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti