maanantai 4. helmikuuta 2013

Silmäni avasin ja maailman näin, maailmaani katsomaan jäin

Kävin kavereiden kaa leffassa, meitä oli yhteensä yheksän ja oli kyllä aika säätö et saatin kaikki kuntoon :D  Meillä loppu tänää koeviikko, ja kai toi leffa oli sit tavallaa sen juhlistamista, oli ihan super kivaa ja voitaisii järkkäillä noita useemminki. Mun luokka on niin paras. Ja Vuonna 85 oli parempi ku mitä mä luulin, oli myös äärimmäisen hämmentävää nähdä valkokankaalla esim. meidän koulun nurkilla kuvattuja juttuja :D.

Mulla oli tänää kauan pelätty filosofian koe, mä en tiedä, olin jotenkin ihan kujalla koko kurssin ja pelkäsin tota koetta ihan hirveesti, varsinki ku luku motivaatio oli vähän mitä oli. Mut sanoisin, että mulla on maailman paras tuuri, koska olin lukenu vaan filosofian määritelmän, materialismin ja idealismin, ja Kantin kategorisen imperatiivin muutenki ku selailemalla pikkuse. Voitte arvata varmaa mun fiiliksen kun sain sen koepaperin eteeni, ja siinä kysyttiin just täsmälleen noi mitkä mä olin lukenu. Jos mä nyt saisin sen kasin siitä todistukseen jeei :3.

Hassu fiilis, kun yleensä oon ollu maanantaisin töissä neljästä kuuteen, ja tänään menin jo yhdeltätoista sinne ja pääsin yhdeltä pois. Ja sen jälkeen vielä käytiin siellä leffalla, ja mä olin kotona ennen kun yleensä oon päässy töistä. Ihan viikonloppu fiilis!

Mun elämä pyörii vaan koulun ympärillä :c Onneks hiihtolomalla teen kaikkee kivaa, ainakin näillä näkymin.

Ps. Huomenna alkaa uus jakso, mitähä siitäki tulee kun mulla on saksaa ( jossa oon ihan äääärimmäisen huono, vaik oon opiskellu sitä kaks vuotta.. voi kamala ) ja ruottia, ja bilsaa ja kemiaa. Nähtävästi oon sit ihan sekasin aina, että millä tunnilla oon :D.


Pps. Mulla on ollu tosi hyviä vaatepäiviä nyt tosi monta, mun on pitäny ottaa asukuvia paljon, mut sit oon aina ollu iltasin ihan liian väsyny pöh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti