tiistai 26. helmikuuta 2013

No need to say what's already been said

Kuvia Roosasta. Ja taivaasta, joka kerranki näky pikkasen! Mä kävin tänään kiertelemässä kylällä, kävin kirppiksellä josta tarttu mukaan ihana reppu, muutama elokuva, pastelli-liidut ja veljille uimalasit. Ja sit kävin Tiimarissa, jossa oli tarjous et kaikki kuvakehykset 5 €/3 kpl, jote mä ostin kolme kehystä joiden yksittäishinta olis 6 €, eli toisinsanoen oli halvempaa ostaa kolme. Pitäis vaan nyt tilata kuvia noihin kehyksii, mut en saa koskaan mitään aikaseks :c. Sit mä kävin vielä kirjastossa selailemassa kirjoja, ja iha vahingossa lainasin yhen jota joku vinkkari joskus suositteli.

Ootteks te koskaa miettiny kui tavaran hinta on tosi suhteellista. Esim. mun on vaikee maksaa vaatteesta tai vaikka meikkivoiteesta ( jonka sit lopulta ostin tänää kun oon ollu ilman puoli vuotta ) kymmenen euroa, mut jos vaikka ravintolassa ruoka maksaa kympin se ei tunnu yhtää kalliilta.  Tai et nyt on ollu suunnitelmissa ekaa kertaa ikinä ostaa hajuvesi, ja sille kertyy hintaa 50 €, eikä se sinänsä tunnu hirveen pahalta, mut mistään muusta en kyllä maksais viittäkymppiä. Äh tuntuu tosi tyhmältä, kun melkein kaikkiin asioihin liittyy raha. Ja kuinka kanssa tuntuu, et koko ajan olis jotain ostettavaa. Mut nyt on kyl aika hyvä fiilis, kun tuntuu et en tartte tällä hetkellä välttämättä mitään. Ainoostaan uudet korolliset talvikengät olis ihan mukavat kun vanhat on joko liian matalia, korkeita tai rikki ( ja taas mun laiskuus paistaa läpi ku en oo saanu vietyä niitä suutarille.. )  ja kanssa kunnolliset vesivärit. Nii ja se hajuvesi, mut sen mä ostan kunhan pääsen kaupunkiin, mikäli raaskin.  Mut kuitenkin, nyt vois keskittyy vaan siihen, et en käytä kaikkia rahoja, vaan saisin vähän säästöönkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti