perjantai 1. helmikuuta 2013

Ehkä kaikki on turhan tavallista

Kävin Nellin kanssa syömässä ja kaupungilla. Ja käytiin jäätelöllä Cine Atlasissa ja tultiin siihen tulokseen, että tänä vuonna tulee paljon huonompia leffoja ku viime vuonna. Mä rakastan elokuvateattereita, jos vaan mulla olis rahaa nii kävisin aina elokuvissa kun vaan menee jotain mielenkiintosta. Tällä hetkellä kattomislistalla on Anna Karenina, jos mä joskus saisin aikaseks käydä kattomassa sen, vaikka meen yksin koska kukaan mun kaveri ei haluu nähdä sitä :D.

Toisaalta oon huomannu, et mun on pakko välillä vietää aikaani itteni kanssa, tarkotuksella. Pitää Veera-päiviä, jollon mä kuuntelen musiikkia ja mietin et mitä mulle kuuluu. Ja se on oikeestaan tosi kivaa.

Koitin kirjottaa runon, ehkä mä joku päivä onnistun samaan ajatuksista tarpeeks tolkkua et saisin ne paperille.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti