maanantai 26. syyskuuta 2011

Älä nuole kermavaahtoa vatkaimen käydessä

Tosiaan, niinkun tossa kirjotin et mulla hajos koneesta netti niin en päässy päivittelemään tänne oikein mitään, mut nyt asia on korjattu :D Meillä on siis koulusta tällä hetkellä kahen viikon tetti ja olin ton ekan viikon tän paikkakunnan ainoossa kahvilassa, mikä oli lintsillä ja siinä oli samassa matkahuolto. Oli kyl aika jees viikko, kun pääsi kattelemaan kahvilan arkee ja muuta. Tän viikon oon siis seurakunnassa, olin tämän päivän päiväkerhossa ja muutenki oon mukanan eniten kerho- ja leiritoiminnassa :D. Mut työpäivät on aika rentoja ja tänäänkin pääsin jo puolilta päivin kun tosiaan perjantaina työtunteja tulee yli 16.


Oltiin viime viikolla keskiviikkona Petran ja Joonan kanssa isoskoulutuksessa ja jäätiin siitä vielä kylille, otin aika paljon kuvii ja nii nyt kun mun kone vihdoin toimii nii lisään nyt tähän kaikki viime viikon kuvat :D. Mut oli tosi paras ilta keskiviikkona :).

Viikonlopuks mä menin Tampereelle, olin siis Nellillä yötä. Perjantaina kävästiin illalla we-nuorten illassa, ja sen jälkeen istuttiin keinuissa ja puhuttiin, lauantaina käytiin Helsingissä Valtterissa ja muutenkin ostoksilla, ja ei löydetty pasilasta metroo koska ollaan taitavia ja lopulta sit käveltiin vahingossa hakaniemeen... :D Ja illalla mentiin wake up-nuorten iltaan. Oli ihan mahtava viikonloppu, en  muista millon mulla ois viimeks ollu noin kivaaaa! :D Nimeni on kurki, uljas kurki ja ummetus paistaa läpi :D.

Tänään ois illalla vielä hikijumppa ja aattelin käydä kuvaamassa kun alkaa puut jo olemaan syksyisii :).
"LIIKAA PAPERITÖITÄ!!111" melkein tarkka :D






Edustan :D


Kun yksi leuka ei riitä.. Petra ♥





38 vs. 46(?)



Sakke pakke
Paikallisjuna LOL




Ummetuskuva :D

Asu: Mekko seppälä 5€, mustat sukkikset seppälä 12€, tennarit stadiumista en nyt muista merkkiä D:





Treellä ei oo arnoldsii nii ostettii noita sit 6... :D








¨Näin tipun :3


Tänään tulossa vielä toinen postaus ostoksista ja vähän muita pärstäkuvii :D

2 kommenttia:

  1. Kyllä trel on arnolds ainaki koskarissa, tosin nyt sinne ei pääse mut joku kuukaus si pääs viel :DD jaja turtola on tretä ;p ja siel on kans. ainaki.

    VastaaPoista
  2. No mulle tree on niinku keskusta tai se lähialue ja kun toi koskarin on siel rempas ja aukee vasta joskus tyylii vuoden päästä nii siel ei oo mulle arnoldsii :D

    VastaaPoista