lauantai 17. syyskuuta 2011

Tulta ja tähtiä

Joo elikkäs äiti ja isä halus grillata meille iltaruoan tai palan tai miks sitä nyt näin myöhään kutstutaan, aikainen aamiainen? Niin aattelin ihanan selkeen tähtitaivaan takia ottaa pari valokuvaakin :).

Taisin kirjoittaa tossa elokuun lopulla, et mä sain synttärilahjaks polaroidin, filmit on vaan vieläkin tilaamatta.. Niin mä aattelin toteuttaa sit filmien kera sellasen projektin, et kuvaan mulle tärkeet ihmiset itelleen tärkeinä. Eli sellasen kuvan mikä ei oo aseteltu, mikä saattaa olla tosi vaikeeta, ja missä kyseisellä ihmisellä on hyvä olla ja millo se on onnellisimmillaan. En mä sit tiedä et kuinka naivii tällänen on, mut mä rakastan sellasia kuvia mitkä ei oo niin kauheen aseteltuja ja missä koitetaan näyttää mahollisimman näteiltä, vaan sellasia mikä on täysin tilannekuva ja missä on jotain tunnetta, oli se sitten surua tai iloa tai ihan mitä vaan, mutta kuhan se kuva ois mahollisimman aito! :D Oon koittanu piirtää tällästä, mut en oo vielä lähellekkään niin hyvä et onnistuisin, joten ihan loistavaa et kameralla se on asteen helpompaa! :)

Mutta tosiaan niitä kuvia :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti