keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Annetaan sen virrata, lävitsemme niin kuin vesi imatrankoskessa kuohua

Se ihana tunne kun sairastut koulussa ilman mitään mahdollisuutta päästä kotiin ♥. En siis tänää voinu osallistuu liikkatunnille joten mut ja pari muuta pistettiin ottamaan aikaa ala-asteelaisten urheilukisoihin, oli sit aika kiva tunne kun meinasin suurinpiirtein nukahtaa siihen paikkaan, onneks isä oli töissä siellä ja heitti mut kotiin heti ku kerkes ja sain nukkuu autossa tunnin.

Eilen tosiaan oli koulussa toimintapäivä ja mä sekä Janni ja Viltsu tehdään siitä koulun sivulle juttu, tänään piti kaikki kattoo lopullisesti mut siihenki tuli sit stoppi. Oli aika jees vaa kierrellä keräämässä haastatteluja ja kuvia, ja olin ekaa kertaa ikinä skootterin kyydis! :D Ja aika ylpee siitä, tavallaa harmittaa ku en tota korttii nyt hanki ku hinta on aika kiva :D Harmi ku en voi tänne laittaa toiminta päivästä otettuja kuvii laittaa, mut tosiaan koulun nettisivul pitäs olla jossain vaihees juttua :=).

Argh ku haluis vaan nukkumaan mut en kyl voi mennä ku aamulla tulee sit herättyä ihan liian aikaseen ja sit päivällä väsyttää. No ainaki mulla on huomenna aikaa kirjottaa niistä elokuvista :D

Mulla on ollu kauhee identiteettikriisi tän blogin kanssa kun jotenki luontevimmalta tuntus kirjottaa suhteellisen muodollisesti ja käyttää just esim hymiöitä aika vähän koska ne ei tavallaan kuulu blogiin, mut sit taas haluisin kirjottaaa samalla tavalla ku puhun eli tosi tyhmästi sillee et jätän aina kaikki loppukonsonantit ja muut pois :D No ehkä tää tästä kun kirjottaa vähän enemmän, mut ei saa sit ihmetellä jos mun kirjotustyyli vaihtelee rajustikki. Se on myös et mun on jotenki kauheen vaikee rajata et mikä on liian yksityistä kirjottaa tälläseen ihan julkiseen blogiin, ja sit mä pelkään et tää on liian pinnallinen. Mut mietin et jos koittasin kirjottaa tätä vähän niinkun sensuroitua päiväkirjaa niin ehkä tää sit kuulostas ees jotenki normilta? :D

Oho ku taas on tullu kauheesti juttuu :o pitää toivoo et en kirjota liian pitkään liian tylsästi ku enhän mä sit jaksa ees ite lukee näitä :DD Mut tosiaaaaan muutamia kuvia :) Ei mitään hienoja tai erikoisii mut onpaha jotakin, muutenkin niin mä tiedostan täysin et oon iha amatöörikuvaaja ja et nää ei oo mitää supermegaüberhienoja, mut ehkä mä viel kehityn :)



Viivin kädet, PALVOKAA NIITÄ

Janni, minä, Viltsu, miks tää on näin rakeinen? :D

random vasemmalla, Joona ja Petra ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti