maanantai 12. syyskuuta 2011

I'm awake, I'm alive. Now I know what I believe inside..

..Now it's my time. I'll do what I want 'cause this is my life

Nii, täähän on mun elämä. Mun elämä, jota mä elän. Ei mun ystävät, ei mun perhe, mä. Mut miks mun on sit välillä niin kauheen vaikee muistaa toi? Miks mä sit koitan elää niinku muut olettaa et mä elän, miks mä koitan olla hienompi ja parempi ihminen ku mitä mä oikeesti oon? Jotenkin mua pelottaa ihan kauheesti välillä, et kukaan ihminen ei jaksa mua jos mä oon sitä mitä mä oikeesti oon. :D Koska mä en oo hauska, en syvällinen, en omaperänen, en oo kaunis, enkä mä osaa mitään keskivertoo paremmin. Mä oon vaan ihan tavallinen. Tai no en mä tiedä, tuntuu et oon omassa päässäni kauheen erilainen, mut sit muuten en oo, mut eiks kaikista tunnu siltä? :D. Mä mietin et ottasin vaikka viikon ajaks sellasen projektin, et keskityn ainoostaan siihen mikä tuntuu musta itestä oikeelta, käykö?


Mutta tosiaan nyt sit vähän arkipäiväisempii asioihin, olin tänään jumpassa Jannin ja Viltsun kaa ja oli kyllä kivaa! Se oli siis ihan perus hikijumppaa eli lähinnä lihaksia vahvistavia sarjoja :D. Aattelin alottaa ton nyt ihan säännölisesti et mulla ois aina kaks jumppaa viikossa ja NuHa ja sit sen lisäks jos käyn välillä just Tampereella et ei mulla pitäis tylsää keretä tulemaan ainakaa kauheen usein. Täällä on muuten satanu koko päivän, ilma on varmaan huomenna tosi raikas.

Puhuttiin muuten äidin kanssa tänään siitä et haluaisin lähtee reilaamaan, vaikka ees Suomea ympäri ja äidillä ei ollu mitään sitä vastaan, että jos seuraa, uskallusta ja aikaa löytyy nii ois mahtava lähtee ens kesänä kiertää vaikka ees Suomee tai pohjoismaita! :) Että ens kesää odotellessa, vaik nyt syksylläkin on tulossa kaikkee ihanaa, kuhan vain jaksaa oottaa. En oo ottanu tänään _yhtään_ valokuvaa, joten tähän loppuun vaikka vähän musiikkii ja muuta randomia :D


 


68 Päivää Maata Näkyvissä-Festareihin, btw!


2 kommenttia:

  1. Sä oot todellakin hauska, syvällinen, varmaan kaikista omaperäsin jonka tiedän ja kaunis :D Oikeesti

    VastaaPoista
  2. Nelli mut en mä silti oo mitenkää erikoinen :D mut nii

    VastaaPoista