torstai 8. syyskuuta 2011

Kipeenä

En sit menny tänään ollenkaan kouluun, koska halusin parantua kunnolla ennen huomista ja diskoa ja sitä et Nelli tulee meille yöks. Olihan se kyl aika ihanaa nukkua myöhään keskellä viikkoa vaikka en kyl päivällä saanut kauheasti aikaan heikotuksen takia. Ja nyt siis mä puhun ihan oikeesti heikotuksesta, et kädet tärisi niin et ei saanu ku tahdonvoimal pidettyy tavaroita kädessä ja muuta mukavaa pientä. :D


Aamupäivä keskipäivä meni sitten iha mukavasti leffaa kattoessa, lainasin tossa viikonloppuna kirjastosta Grimmin veljekset, enkä itteasiassa oottanu mitää kauheen kummoista, vaik monet on toki kehunu leffaa, mut se oli hyvä :D En mä kauheasti oo huonoja leffoja kattonu, enintään sellasia mihi petty, mut toi oli oikeesti aika jees, oli tosi hauska bongailla lastensatuja ja leffa ei ollu yhtään lapsellinen vaikka mä luulinki niin sen takia että lasten satuja on suhteellisen vaikea varmaan sijoittaa leffaan.



Plussaa vielä tuli tietenki iki-ihanasta Heath Ledgeristä :33.

















Iltapäivällä pienen tekemispuuskan aikana sain sit vihdoin(!!!!!!) purettua mun riparimatkalaukun! :D Kyseinen laukku on oottanu ja vaikeroinu tossa kuukauden ja vihdoin mä sain sen purettua! Ja sit mä sain siivottua huoneeni :) Ja tutkin samalla vähän mun vaatekaappiani ja aattelin laittaa tähä vähän koottuja löytöjä :DD Näitä olis vielä ihan kauheesti enemmä, mut mä en jaksa tukkia mun koko postausta kuvilla vaatteista, joita mulla on ihan liikaa verrattuna siihen et mulla on ihan kauheen pieni vaatekaappi!




Marimekon jättikokone lyhythihanen kauluspaita, kirpparilta joskus ostettu ja kumma kyllä tykkään tosta kauheesti :D

Ostin tumput riparilta yheltä kutojamummolta, kuva tosi heikko mut noi on ihanat ♥

Tästä oon miettiny et onks tää liian kirkat mut ehkä se ei oo?

Ihku H&M:män mekko ja tollane vyötärönauha, mekko yllätys alesta

"Balleriina" hame H&M alennuksesta niinku ylempi mekkoki

Neule, kirpparilta? Ollaan mietitty usemman kanssa et mitä noi kuviot on :D

¨JC:stä viime viikonloppuna ostettu ihanuus ♥ 
Mun uusin rakkaus, aivan ihan villanen mekko! ♥ tais olla onlystä

Voi että Sakke on söpö

Tee on muuten hyvää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti