sunnuntai 29. tammikuuta 2012

But until you come back where you belong, It's just another lonely Sunday

Aattelin nyt lepäillä koko sunnuntain koska on kuitenkin viimeset pari viikkoo ollu sen verran rankkoja, aamulla nukuin nii pitkää ku nukutti ja sit kävin kaverin inspiroimana kylvyssä! Hhha! Sit oon koko päivän lueskellu kaverilta lainassa olevaa kirjaa joka oli ihan kamalan pitkään mulla nurkassa pölyttymässä ennen ku luin wikipediasta sen juonen ( :DD ) ja kiinnostuin uudestaan, ja nyt se kirja on sit yllättäny mut positiivisesti. Mä siis luen Stephen Kingin Unetonta yötä, ja vaikka en tykkää kauhusta enkä oo tähän mennessä tykänny nii paljoo Stepehn Kingin elokuvista, nii on toi ihan hyvä ollu. Mä en ite kyllä pidä noita kirjoja ja elokuvia kauhuna, vaan enemmänki fantasiana tai sellasena, koska ei noi oo silleen pelottavia, saattaa kyllä toisaalta osin johtua siitä että ne on sen verran vanhoja. Tuli myös leivottuu suklaaleivonnaisia joista tuli paha olo kun niitä söi liikaa, koitin piirtää mut sit kun mä en omista kunnollisia vesivärejä ( ne on maitomaiset, ja en saa tehtyy niillä juurikaan.. mut ostan uudet kun saan ens viikolla rahaa 40 € ) niin se jäi ihan puolitiehen ja mä päädyin leikittää sakkee varmaan puoleks tunniks. Mut se on vaan niin huvittava kun se makaa selällään ja mä laitan lyijykynän sen nenälle ja se koittaa ottaa sitä tassuilla pois :D. Sit oon tänään pohtinut syntyjä syviä ja kerään rohkeutta alottaa keskustelun, mut jos nyt sovitaan vaikka et mä saan vielä ens viikon miettii. NII JOO, ja mä pelasin mun puhelimella 10 tasoa eteenpäin timanttiensiirtely pelissä :)). Ja löysin appelsiinit, mä en yhtää tienny et ne on hyviä.

Oon kyllä vieläki ihan naatti, mut en kyllä ihmettele kun jäi univelkaa niinkin paljon.. Mut ehkä meen ens viikon kaheksalta nukkumaan!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti