sunnuntai 15. tammikuuta 2012

On niin helppoo olla onnellinen

Mulla on ollu ihan kamalan hyvä fiilis koko päivän! Oon silleen paljon enemmän aamu ku iltaihmisiä, että mielummi heräisin aamulla aikaseen ku valvoisin illalla myöhään, tai ainakin talvisin kun aurinko paistaa nii vähäsen. Harmiks mä oon kyllä enemmän aamu-uninen kuin iltauninen ja siks tosi harvoin jaksan herätä aamulla aikasessa, mut tänää heräilin ihan omia aikoja jo puol ykstoista ( Mulle se on aikasin :D ) ja kävin heti vähä kuvailemassa kun ulkona oli ihanin sää ikinä. Kädet kyllä jääty ihan kiitettävästi vaikka en ollu kuin ehkä parikymmentä minuuttia, mut en vaa pysty kuvaamaan tumput kädessä.. Ja sit olin koneella vähän aikaa, kuuntelin parasta fiilistely musaa ja äiti oli tehny tosi hyvää ruokaa :3 ( oon kotiruuan suhteen välillä ihan liian nirso ). Ja sit mä menin Jasmin, Nean ja Joonan kanssa kylille muutamaks tunniks, käytiin syömässä engizissä ja sit istuttiin siwan eteisessä kun ei ulkona oikein tarennu olla. Mut mut mulla oli kivaa, oli tosi mukava nähdä Jasmii pitkästä aikaa :D. ( nähtiin viimeks UVna ). Nyt illalla jaksoin alkaa pakkaaman ( vihdoin!!! ) ja sit leivoin mokkapaloja ja katoin Top Chef Suomee, että sanosin että kertakaikkiaan onnistunut päivä? Sain vielä tosi mukavii kuvia. Yleensä oon lepäilly sunnuntait, et se on ollu mulle sellanen akkujen lataamis päivä, mut eilen en tehny mitään nii mukava vaan ku on nyt ollu sit vähän tekemistä. Huomenna pitäis anoo vielä vapaata ja sit kaks päivää koulussa ja lontooseen. Mutta siitä enemmän myöhemmin.


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti