torstai 5. tammikuuta 2012

Olen astronautti pimeän leijun avaruudessa

Tänää en oo tehny mitään. Tai ainakaa mitään isoo, aattelin nyt pitää sellasen lepäämispäivän kun tälläki viikolla on kaikki muut päivät jo täynnä. Aamulla laitoin kerranki kynnet nätiks ja jaksoin kuoria mun ihon ja muuta mukavaa, sit mä leivoin täytekakun koska huvitti ja tein pizzaa koska oli nälkä. Illemmalla mä katoin 8 päivää ensi-iltaan ja tykkäsin siitä, tykkään yleensäkki suomalaisista leffoista, ainut mikä häiritsi oli se että ne näyttelijät mumisi, en saanu välillä yhtään selvää siitä, että mistä ne puhu. Oon kuunnellu koko päivän Pariisin Kevättä ja Pasaa ja Skillettiä, ja ja aattelin nyt linkittää tähän joitain kappaleita. Suunnittelin myös että kun mulla oli joskus se päivähomma mikä jäi kesken nii tekisin sen kuvina yhdessa postauksessa loppuun.

Moi oon viis















                                          

2 kommenttia: