perjantai 13. tammikuuta 2012

I've been watching I've been waiting In the shadows all my time

 Noni sainhan mä eilen muutaman valokuvan ennen kamalaa pimeyttä, vaikka mulla olikin matikan tukari, ku meillä on koe ens maanantaina ja nii, se tukari kesti sit lopulta 15 min ku siellä ei ollu ku mä, Janni ja Viltsu ja me osattiin kaikki asiat, että toivotaa et se koe menis hyvin ja saisin sen kasin todistukseen ( tosiaan, meillä "joulutodistukset" annetaan tammikuun lopulla ). Mulla on muute aivan ihania ystäviä! Ja en oo osannu arvostaa niitä läheskään tarpeeks tänä vuonna ( tai no :DD siis viime vuonna ), ja muutenki, tänäänki aamulla kun mä menin kouluu nii ei ollu yhtää fiilistä mihinkää ja tuntu et tulee ihan surkee päivä niinku muinakin päivinä, ja sit ku koulu loppu nii oli ihan päinvastanen fiilis koska vaan meiän koulus on nii mahtavii tyyppejä!


Meiän luokka on paras, vaikka meiän luokkalaiset teki joskus häirintämerkintä ennätyksen ja ollaan muutenki varmaan meiän koulun vilkkain luokka ja esim. matikan opettajan kanssa on tullu tapeltuu ja koulussa ei muutenkaa olla yhtää keskitasoo parempii, nii meiän luokka on paras! Ja vasta nyt kun Nelli muutti oon oppinu tuntee meiän luokkaaki paremmi ja oppinu arvostaa sitä iha kamalasti ja mikää ei varmaa piristä nii paljon ku meiän luokkalaisten jutut, oon myös tänä vuonna tutustunu Elinaan ( eli siihen nättiin blondiin kenen kanssa käyn aina kuvailemassa :3 ) ja Emiliaan ( en oo kamalasti Empusta tänne kyllä kirjotellu, mut mahtava tyyppi ) ja Viltsuunki vaikka oonki Viltsun tuntenu kauemmi ( alan käymää Viltsun kaa salilla! :DD )ja Janninki kanssa ollaan oltu vielä enemmän tekemisissä ( jokainen tyttö tarvitsee ystävän kenen kanssa kattoo täykkäreitä vuorokausi putkeen ja puhuu siitä kuka on meiän koulun söpöin ) ja muutenki, meidän luokkaa parempaa saa hakee! Voisin kirjottaa meiän luokasta vielä enemmä mut muuten tästä tulis kamala romaani ( mitä se on kyllä jo nytki :D )


Ja sit vielä mun rinnakkais luokillaki on vielä tää mun porukka sekä muutamii mahtavii tyypejä kenen kanssa en kuitenkaa nii paljoo vietä aikaa, ja enemmänki ois kiva nähä joitakin. Oon tänä vuonna alkanu puhumaan Petran kanssa paljon enemmän kun aikasemmin, vaikka ollaan tunnettu tosi monta vuotta, Petra on ihan kamalan aito tyyppi ja muutenki ihanaa :3, sit vaikka mulla ja Nealla ei oo välit ollu mitkää maailman parhaimmat, nii ne on kuitenki parantunu huimasti ja oon iha kamalan ilonen siitä, Nea on mulle tärkee. Katja ( jolla on muuten myös blogi! Linkki >>tässä<< ) on varmaan yks nerokkaimmista ihmistä ketä tiiän, oikeesti en tajuu mistä ne sen ideat kumpuaa, ja syön Katjan Lihapullan :3. Ja Viivi, Viivin kanssa voi tapella kaikesta tyhmästä ja muutenkin keskustella syvällisistä asioista esim. Harry Pottereissa, Viivi on ihana kun se omistaa nii omalaisen huumorintajun, kellää ei oikeesti oo samanlaista, ja se on tosi hieno juttu! Viivin kanssa on iha mahtavaa käydä yöuinneilla niillä kotona ja katella leffoja ja puhuu kaikesta ja muutenki, olla aito. Viivin kanssa voi olla nii aito. Toivottavasti en nyt unohda tästä ketään :D koska vielä ois muutamasta juttuu, Joona tuli meiän kouluun vähä yli vuos sitte, ja en ois uskonu et päätyy meiän porukkaa. Joonalla on kans iha mieletön huumorintaju ja se on maailma luotettavin ihminen ja lyön vetoo et sietää jokasen videon mikä sinätuubasta oikein löytyy! Sit sit. Muita mahtavii ihmisii on Heli, josta oonki varmaan ainaki maininnu? Ja Inka jonka oon kaiketi kans ainaki joskus maininnu sekä useita muita tyyppejä. Oon nyt koko vuoden halunnu pois Ruovedeltä, enkä oo osannu aatella et mitä kaikkee täällä on, mut oikeesti, Ruovesi on yks parhaimmista paikoista missä mä oisin voinu asuu tän mun "lapsuuden" ( ku. eihä se vielä oo ohi :D ). Ja mua harmittaa ku en muista kertoo ihmisille et ne on tärkeitä..


Ja siis. Tässähä mä puhuin vaan Ruovetisistä ketkä on mulle tärkeitä, sillä mulla on Ruoveden ulkopuolel Nellin lisäks vielä muutama ihana ystävä, Tampereella asuva itseasiassa Nellin kanssa samassa koulussa oleva Miia josta oon kirjotellu, ei aina pidetä nii paljoo yhteyttä, mut Miia on iha mahtava tyyppi! Ja sit Jasmi, joka muutti täältä pois Nellin kanssa samaan aikaan ja joka on esiintyny tässä mun blogissa vähä enemmänki, Jasmi on yks ihanimmista ihmisistä ketä oon tavannu :3 Mut pidetään nyt tän postauksen pääpaino Ruovedellä.


Tulipas ihan kamalan pitkä! No. Tää voi korvata joitain lyhyempii tekstejä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti