tiistai 17. tammikuuta 2012

Mä voisin asua Lontoossa ja olla kuuluisa muotisuunnittelija, mä voisin olla boheemi taiteilija katsoa yli Pariisin kattojen

Huomenna olis aamusta Tampereelle porukoiden kanssa, illalla tammerkosken lukion johkin esittelyiltahommaan ja sit siitä Nellille yöks ja ylihuomis aamuna aikasessa Lontooseen! Käsitin tän asian tosiaan tänään kun olin saanu koulusta poissa olon ja hoin varmaan kaks tuntii putkeen että ÄÄÄÄ MÄ OON KOHTA LONTOOSSA, mut ei voi mitää... :D ku en oo tolla mitenkää ylenpalttisesti leijunu vaikka oiski tehny mieli. Ja nii tosiaan oon nyt saanu kaikki kamat pakattuu ja tosi hyvä fiilis, en oo käyny ku kerran oppilasvaihtomatkalla saksassa ja sit virossa riparilla ja ruottis joskus pienenä, et tää ois mun eka ulkomaanmatka vähä pidemälle ilman porukoita, kun siis tosiaan meen Nellin kanssa ( siis joo sen vanhemmat on mukana mut kuitenki :D ). Mulla ei silleen ees oo mitää odotuksia Lontoosta, mut tykkään kamalasti kaupungeista siitä et on kahviloita ja valoja ja kaikkee. En malta oikeesti oottaa niitä valokuvii mitä pääsen ottaa! Ja nii en oo joutunu tästä reissusta ite maksaa oikeestaan mitään kun porukat maksaa tän mulle tavallaa ysiltä pääsemisen takia. En oikeesti voi käsittää et oikeesti oon menossa Lontoosee ja vielä Nellin kanssa, iha jäätävän mahtava ajatus! Mun pitää vaan lukee siellä kolmeen kokeesee.. Koska koesuma.
 Ja tosiaan ollaan siis lontoossa sunnuntai-iltaan asti :))


NII JO JA MEINASIN UNOHTAA, mulla on pinkkii kynsilakkaa mikä tuoksuu iha karkille! Oikeesti kui siistii! Ja arghh kuolen tän hiusvärikutinan kanssa :D

Sekava kuva mun matkalaukusta josta tosiaan erottuu enkunkirjat..


4 kommenttia:

  1. mahtava blogi! saat ehdottomasti uuden lukijan! :)
    toi lontoo piirrustus on aivan ihana!

    http://mylifeemma-emma.blogspot.com/ <--- käy kurkkimassa ;)

    VastaaPoista
  2. Vau, sul on tosi upeita kuvia! Taidampa liittyä lukijaksikin ;)

    http://elisasbloggen.blogspot.com/
    käy toki katsomassa, jos vaikka tykkäisit(=

    VastaaPoista
  3. Emma: kiitoksia! :))

    käun tsekkaamassa ;)

    VastaaPoista
  4. Elisäö: Kaunis kiitos :)

    Ja käyn kattomassa :3

    VastaaPoista