maanantai 9. tammikuuta 2012

My love is your love your love is my love



eiks oo söpö!

Koulu alko. Oli ihan tuskaa herätä tänä aamuna kun normaalisti oon heränny vasta puolilta päivin, mutta no kyl se ehkä tästä, keksin iha parhaan keinon herätä aamusin: pelaan puhelimella jotai random timanttipeliä! Ja se oikeesti toimii, mikä on kyl suhteellisen kummallista. Ja ei se kouluun palaaminen ollukkaa nii kamalaa ku meillä oli kahella ekalla tunnilla kuvista, naurettii ihan kamalasti Viivin ja Katjan kanssa muun muassa mun voldemortille ( sen piti olla ballerina. sit mä en jaksanu piirtää hiuksia :D ) ja loppupäiväki meni onneks suhteellisen nopeeta. Huomenna ois sitten NuHaaaan.
Ja mietin et jos alkasin taas käymää kuviskerhossa, eli kansalaisopiston pitämässä taidekerhossa, missä mä kävin varmaan 4 vuotta pienenä. Nykyään siellä on kyllä lähinnä sellasia alle nelosluokkalaisia, mut saisin piirrellä kunnon välineillä kerran viikossa ihan rauhassa (tietysti kuulokkeiden kanssa) ja kun mulla on jumppa aina keskiviikkoiltasin ( OHO, oiskohan tänää ollu jumppa :o ) nii mulla ei jäis kun tunti odotusta kylällä siinä välissä, et ei se musta kyl kuulostas kovin pahalta. Mut mietitään :). Mun piti tehdä meikkipostaus ja laukku postaus, mut sit mun bussi oli myöhässä yli 15 min koska kylällä liikku talo ( ihan oikee talo :D ) nii valo kerken just loppuu ku kerkesin kotiin.



Ja nii, ei koulussa mitään vikaa oo, mut en millää malttais odottaa kun ens viikolla olis suunta kohti Lontoota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti