tiistai 15. marraskuuta 2011

Hämärtää ja hellyys laskeutuu maan ylle, peittää haavat ja arvet

Tänää puhuttiin NuHan harkoissa meidän itsenäisyyspäivän esityksestä, ja mulle osu sitten luettavaks Tommy Tabermanin hämärä, onneks, koska se runo on niin ihana että ei mitää rajaa :)).

Mä en malttais mitenkää oottaa maata näkyvissä-festareita, varsinkin ku pitäs vielä jaksaa kaks ja puol päivää, oikeesti tajunnan räjäyttävää et se on noin pian, ja mikä parasta se ei haittaa et missataan ehkä LZ7, koska se tulee vappugospeliin! :D Et siel on tänä vuonna ihan mahti esiintyjät, tai siis sielläkin.

Tajusin tänään, että mä oikeesti oon ysillä, peruskoulun viimesellä, et ens vuonna mä oon opiskelija, siis opiskelija, miks musta ei tunnu yhtää nii vanhalta? Kun käytävil tulee ala-asteen opettajia vastaan niin mä vaan aattelen että kappas, toihan opettia mua just äsken, ja sit alan miettimään ja tajuun, että hetkonen, siitähän on jo kolme vuotta, että oho mähä oon kasvanu.. Enkä mä osaa ihan täysin sanoo, että onko se sit hyvä vai huono asia että mä oon jo iso?


Ja hei mä oon veera, ja opin tänään käyttämään valotusaikaani ja muuta :)). No ehkä mä vielä joku päivä osaan jopa kuvata


ps. ME SAATIIN MEIDÄN LUOKKAHUPPARIT HUOM HUOM.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti