lauantai 5. marraskuuta 2011

Taas kerron tarinoita siitä kun ensikertaa rakastun

Käytiin Viivin kaa kattomassa Bridesmaids, tosiaan olin vaan nähny lehdes ilmotuksen ja sopinu Viivin kaa et mennään kattomaan se, enkä ollu selvittäny mitään koko leffasta joten mulla ei ollu mitää odotuksia, mut se oli hyvä, ei mitenkää überloistava tai mitenkään vuosisadan leffa, mut se oli tosi hauska, ja ne läpät mitä siinä oli oli oikeesti hauskoja! Varsinkin jos sattuu kattomaan Viivin kaa, koska sillon se leffa ei jää pelkkään leffaan vaan aina pitää pohtia et kuka kukin hahmo on meidän tuttava piirissä, ja tällä kertaa tuli vielä nii osuvat hahmot kaikille että :DD. Sit me käytiin tänään pizzalla isä ja mun veljet ja sen jälkeen siellä hautausmaalla ja tänään muistin sitte ottaa sen jalustan mukaan, että vähän lisää näitä kynttilähehkutus kuvia, ne on vaan ihan sairaan ihanana näkösiä.


Toi otsikko on muute ( taas ) Pasan kappaleesta, Takapihan lapset, oon kuunnellu tota ihan liikaa, vaikka mun ei kyl välttämättä pitäs koska ne on sellasia ihania kesäfiilis ja rakastumis kappaleita, et sit leijun jossakin jättikokosissa vaaleenpunasissa pilvilinnoissa kokoajan ja sieltä ei ois kiva tipahtaa :D

Mutta kuitenki
Katsot minuuun katson sinuun tämä outo tunne sekottaa mun pään sekottaa mun pään

ei soi päässä :)





Huonosti näkyvää asua, mekko seppälä 5€, kengät micmac 5 € Legginsit GT n. 2€, neuletakki kirppari, huivi päässä 10 snt kirppari




4 kommenttia:

  1. sulla on tosi kiva blogi (:

    psps. kaipaan uusia lukijoita,
    vaikkei tekstiä olekkaan vielä paljoa :d
    http://roosa-lifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. roosa:

    Kiitos :))

    Joo mä käyn tsekkaan ja voin vaik liittyy lukijaks ;3

    VastaaPoista
  3. eipä kestä ja kiitti ku liityit lukijaks(:

    VastaaPoista
  4. Eipä mitään tuosta, sun blogis vaikuttaa mielenkiintoselta :))

    VastaaPoista