torstai 24. marraskuuta 2011

Sing it from the heart, Sing it till you're nuts, Sing it out for the ones that'll hate your guts

Hmm haluisin tehdä taas jotakin aihepostausta kun mun elämästä ei löydy mitään kiinnostavaa, että heitelkääs mulle jotain ideaa? :) Nää mun kuvatkin vähän toistaa itseään, mut mun ois huomenna tarkotus mennä valokuvaamaa heti koulun jälkeen vähän ympäri kylää, että ehkä sitten tulis jotakin ees hieman kiinnostavampaa luettavaa. Tänää ilmesty Demin joulunumero, kuulostaa suhteellisen tyhmältä, mut mulle tulee Demin joulunumerosta aina kauhee joulufiilis! Et tekee mieli ostaa lahjoja ja suunnitella muutenkin kaikkee, huomenna on vielä joulukadun avajaiset ja yli huomenna adventtimyyjäiset ja kohta pääsee laulamaan joululauluja, että en mä kauheen aikasessa oo, joululahjat mä kyllä pääsen ostamaan vasta parin viikon päästä kun meen Tampereelle viikonlopuks :D.  Mun oli tarkotus leipoo tänää, mut sitten lähettiinkin käymään äidin kanssa vielä kaupassa ja sit mä lupauduin siivoilemaan nii se vähän jäi, mut aattelin tässä ehkä viikonlopun aikana jos ehin nii leipoo ja julkasta täällä reseptin.
Kaverikuva :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti