lauantai 5. marraskuuta 2011

mietin miten avaruus on juuri ainoa mahdollinen

Mulla on jotenkin ihan kauhean hyvä fiilis :) vaikka vähän tuntuu et tulee häpeeflashbackkeja mut mitä pienistä kun pitää sienistä.  Nukuin tosi hyvin vaik heräsinki aamulla viestiin, mut toisaalta nukahin tosi nopeeta uudestaan, ja sit nukuinki öö yli yhteentoista ja mulle se on paljon. Sit mä sain vihdoin ja viimein siivottuu mun huonetta, nyt siellä on enää yks vaatepino sohvalla mikä pitäis järjestää, mut se on muuten ihan siisti, ja se ei oo koskaan ihan siisti, että oon jokseenkin ylpee itestäni. Kuuntelin vaan kokoajan musiikkia levyltä ku siivosin ja otin kuviaki muutaman.

Nyt illemmalla käydään hautausmaalla ( me käydään aina pyhäinpäivänä ) ja sit mä meen Viivin kanssa vielä leffaan kattoon jonkun komedian, että ei ollenkaan paha :).

ps. perhosia







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti