maanantai 14. marraskuuta 2011

This little light of mine, I'm gonna let it shine

Joo eli tää mun toinen nerokas aihepostaus käsittelee musiikkia, ja mä oon nyt laittanu tähän joitain yksittäisii kappaleita mistä mä pidän ja koska osaan en osaa säätää nii laitoin nyt et kun painaa kappaleen nimestä pääsee youtube videoon. Ja siis osa näistä kappaleista on ihan yksittäisii mistä mä pidän ja tähän ois voinu laittaa ihan kauheesti kaikkii muitakin mut jos nää nyt riittäs.. Ja mä toivon että oon kirjottanu noi nimet ainakin melkein oikein :)


Pillar - Lose it all

Rihanna - We found love

Kls. - Varjoissa yön

Haloo Helsinki! - Maailman toisella puolen

Pasa - Outolintu

Maroon 5 - Moves like Jagger

Within Tempation - Utopia

Skillet - Awake and Alive

LZ7 - This little light

Chisu - Kohtalon oma

Anna Järvinen Ft. Olavi Uusivirta - Nuori ja kaunis










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti