maanantai 14. marraskuuta 2011

My Castel

Hmm mun elämässä ei oo tapahtunu mitään nyt vähään aikaan ja oon todennu et mun postaukset on super tylsiä, joten teen nyt kaks aihe postausta, ja eka koskee mun huonetta! Joo eli tosiaan, alun perin meillä piti olla mun siskon kanssa isot huoneet, ja talo oli suunniteltu neljälle hengelle, mut sit mulle synty vielä kaks pikkuveljee ja tän takia mulla on puolikas huone, ja mä oon sellanen hamstraaja luonne enkä raaski ikinä heittää mitään pois niin mun huoneeseen kerääntyy kaikkee ja se on ihan ääriään myöten täynnä.. Ja sit tajusin tossa öö hmm joku vuosi sitten et kuinka kivoja vaatteet voi olla, ja koska mä en oo kasvanu pituutta muutamaan vuoteen mulla jää kaikki vaatteet varastoon joten niitäki alkaa olla jo ihan kiitettävästi. Ei siinä muuten ois mitään, mut mun vaatekaappi sattuu olemaan ehkä maailman rasittavin, ja tää ei oo mitään liioittelua, ekaks sen on ihan kauhen pieni, toiseks siinä irtoilee takaseinä kokoajan ja mun vaatteet tippuu ulos ja kolmanneks ne hyllyt on niiin epäkäytännöllisiä! Ne on tosi kapeita, mut pitkiä ja sit mä en saa koskaan niitä vaatteita pois ilman että sotken kaiken..Mutta joo täs vielä muutama loistava kuva!



Joooo hups.. :D






Eiks oo ihana telkkari? ♥


 

ja sit vielä... :D

2 kommenttia: