sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Me odotamme Jeesusta, seimessä nukkuvaa

Hyvää ensimmäistä adventtia kaikille! :) Saatiin luntakin tänne just sopivasti, harmi että ens viikolle on luvattu lämmintä et se varmaan vielä sulaa poies, mut ei se mitään koska ihana joulufiilis kun kaikki on ihan valkosena! :)) Muutenki on tänää tullut leivottua joulutorttuja, syötyä joulukonvehteja, joulusiivottua vähäsen, laiteltua jouluvaloja ja koristeita ja sit oon ahtanu itteeni ihan kauheesti karkkia ja sipsejä, koska me alotetaan joulupaasto huomisesta alkaen, ja mä oon päättäny paastota sipseistä ja karkista, paastoon lihasta vasta ennen pääsiäistä random informaatiota aiheesta joulupaasto. Tuntuu ihan hullulta et joulu on näin pian, mä rakastan joulua ihan mielettömästi, varsinki kaiken suunnittelemista, järjestelemistä, leipomista ja paketoimista, ootan kyllä niinku kuuta nousevaa mun ja Nellin pikkujoulu/jouluostos viikonloppuu mikä ois muutaman viikon päästä, varsinkin kun ei olla oltu kahestaan vähään aikaan. Heitelkää ideoita mitä mä ostan tänä vuonna joululahjoiks, perheelle ja sukulaisille on kauheen vaikee, ja kavereista en tiiä vielä että kelle kaikille ostan ees jotakin, että hmmm tätä pitää pohtia. Ja hei pistäkää mulle jotain hyviä joululevyjä ja kappaleita, tarttisin joulufiilistely musiikkia, viime joulu ei menny ihan putkeen nii aattelin tehdä tästä parhaimman ikinä! :)

















4 kommenttia: