lauantai 5. marraskuuta 2011

Maitooooooooooo

Eilen oli se yövintti, mistä mä oonkin kai maininnu, ja onneks onneks onneks menin! Ja en mä sitä turhaan oottanu ku kuuta nousevaa, oli meinaan ihan älyttömän helmeeee. NuHalaiset meni sinne puol kuus ja vintti aukes seiskalta, me laitettiin meikit ja mä huomasin et osaan maskeerata, ja mentiin pari läpimenoo ja muuta. Seiskalta sit sinne alko tulemaa porukkaa ja istuttii alakerran sohvilla Joona, Ellu ja Heli ja kuunneltiin vaan jotai musiikkii, sit öööö meillä oli se esitys ja seki meni hyvin vaikka mä melkein hajotin savukoneen, öööö kui nii oon häslä? :D Hmm sit me käytiin s-marketissa, ja hajoiltiin siellä ihan kympillä kaikelle, vitsi sieltä saa hevisaurus paitoja, levyjä, limsaa ja pehmoleluja! Hevisaurus on jotai nii parastaa!

Ja nii siellä tosiaan katottiin Scream4, kolmas kauhuleffa ikinä minkä mä katon.. Ja nii, se kuva oli ihan vääristyny tai ne värit oli ku vintin videotykissä oli jotain häikkää ( siellä on siis videotykki ja iso valkokangas, ei paha :3 ). Mut mulle se oli kyl iha tarpeeks pelottava, vielä ku Joona säikäytti mut ööö 4 kertaa niiden leffa säikkyjen lisäks? Ja en onneks meinannu hypätä ku seinän läpi joka kerta.... :D
Sit tän jälkeen saatiin loistava idea lähtee käymään sellasessa vanhassa venerannassa missä ei oo mtn valoja tai mitään ku Joonalla oli taskulamppu, ja no, ekaks ku mentiin sinne nii tuntu kokoajan et joku seuraa ja sit meidän eteneminen oli luokkaa kaks askelta eteen kolme taakse, ja sit ku päästiin sinne lopulta lähdettiin takaspäin rauhallisesti  ihan törkeetä vauhtia ja kiherrettii jotain iha randomia... :D

Sit tuntu et sisällä on ihan liian kuuma, niin me kolme ja Heli lähettiin käymään viereisse autio(?) talossa, se on sellanen missä on radiot päällä ja kukat elossa sisällä, mut sinne ei koskaan mee kukaa ja sieltä ei koskaan tuu kukaan ulos ja sit oltiin sielläki varmoja et joku hyökkää jostaki. Tai siis. Mä ja Nea oltiin, joonalla oli lähinnä hauskaa, varsinki ku se joutu suojelemaa meitä. Nii löydettii sieltä kolmipyörä millä Heli sit ajo takasi.


Lopussa ´käytiin vielä kävelemässä hautausmaalla, ja siellä oli ihan sairaan nättiä :3. Ja tiiättekö te sen tunteen ku on monta viikkoo tuntunu et oot ihan koomassa ja sit sä huomaat et sä oot elossa? Ja et sun elämäs on tässä ja nyt ja et sulla on sormet ja varpaat ja nii? :DD

Jasu :D





Itse maestro

Nää esitys kuvat ei oo mun ottamia :)







Tein tollasen haavan yhelle nuhalaiselle :D


Ja tein tän meikin melkei kokonaa :D jee



Laamat hyökkää part 1


Joona on ihan normaali :D


laamat valtaa maailman part 2

...... te ette haluu tietää enempää :D

Laamat valtaa maailman part 3

Tällä kuvalla on tarina. Joona heitti mua kengällä päähän ja tää on n. 5 sekkaa sen jälkee :D

keuliiko? :D helii


Laamat valtaa maailman part 4

Ima Lady Gaga






Hautausmaa :) Vähä tärähtäny


oli kivaaa ♥

2 kommenttia: