lauantai 25. helmikuuta 2012

And a part of me will stay here, you can keep it forever, dear

Oon nyt taas keski-suomessa päin mun isovanhemmilla, ollaan täällä maanantaihin. Tänään käytiin kirppiksellä ja pistän sit kuvaa et mitä kaikkee löyty, huomenna ois tarkotus käydä ehkä leffassa ja maanantaina vielä uimassa :). Täällä on laskettelu keskus, sellanen pikkunen niin mun veljet on siellä kaikki päivät ja Roosa taas lähti mun tädille, joten saan olla aika rauhassa. Mun täti ja serkut kävi täällä tänään ja ne on tosi sulosia :)).

Ja ootteko huomannu et kaupasta saa välillä tosi vähän mitään kala tai kasvis valmisruokia? Meinasin kuolla nälkään, kun aamulla täällä ei ollu kun jotain lihapulla makaronia ja sit mentiin iltapäivällä kauppaan ja piti ostaa esim joku roiskeläppä minkä oisin syöny nopeesti, ja tietenkin kaupassa ei oo yhtään tonnikalapizzaa, ei yhtään kala kolmioleipää, ei ainuttakaa tonnikalasalaattii eikä mitään muutakaan sellasta minkä vois syödä nopee.. Lopulta mun oli pakko ostaa pakaste pizza, vaik ne onki aika pahoja :D. Sit ostin Kalevin mansikkasuklaata, ja eilen ostin mustikkasuklaata ja aaaaa se on niin hyvää!






ihana ihana ihana kellohame n. 5€ ♥


Sukkikset 1€ 

Tommonen vähä hippityylinen farkkuliivi 3€

Ja Fame again LP 2,5€
Ja muuten, tilasin justiinsa uuden kokouikkarin ellokselta ( en onneks joutunu käymään ku 4 nettikauppaa läpi ennen ku löyty joku muu ku mummomalli :D ), ja nyt on ihan kesäfiilis. TULETULETULE jo kesä!

2 kommenttia: