tiistai 14. helmikuuta 2012

Would you be my Valentine?

Onpas kyllä ollu taas suhteellisen sekava päivä. Olin kyllä vähä pettyny kun koulussa ei ollu oikeestaan muuta ystävänpäiväohjelmaa ku halisydämet, mut oli neki kyllä kivat. Mut päätettiin sitten juhlistaa ystävänpäivää sillä, et tehdään jotain hurjaa ja erikoista, ja mennään koulun jälkeen porukalla syömään vakipaikka(:D) Engizin sijasta Scan-burgeriin, minne joutuu kävelemään sellasen hmm ehkä kilometrin matkan meiän koululta, ja kyl kannatti, koska oli tosi kivaa! :) Katottiin miehenpuolikkaita ( sillä tyypillä oli viikset! ) ja Katja söi ananaksen, oli näkemisen arvoista. Onnistuin vielä saamaan tän jälkee lumipesun, teilasin Viivin vahingossa lumikasaan ja satutin polveni kun liu-uin ( MITEN SE PITÄÄ KIRJOTTAA ) kirjaston lattialla kun bongasin lehdestä sellasta mikä piti näyttää muillekki.. Mut oli kivaa!

Oon kirjottanu täällä tosi paljon ystävyydestä, mut tälleen ystävänpäivän kunniaks voisin koittaa vielä tiivistää jotenki. Toisaalta mä koitan tiivistää, ehkä hieman abstrakti käsitys, mut koitetaan. Mut siis, aaa kauhean vaikee selittää, mut tälleen kliseisesti nii mulle ystävät on niitä keiden kanssa mulla on hyvä olla, sellasii joille voi välillä vähän raivota ilman että ne lähtee, ja ketkä saa mut piristymään ja auttaa mua tarvittaessa ja muuta. Ja oikeesti niinku oon kirjottanu on ystävät mulle tosi tärkeitä. Ja Nelli on oikeesti mulle vähän ku sisko, koska sille voi puhuu mitä vaan ja jos siltä tuntuu nii valittaa ja itkee, ja vaikka välillä ei nähdä ja muutenki on välimatkaa kuitenki vaikka se ei tunnu aina nii pitkältä, nii musta tuntuu et Nelli on mun mukana kokoajan, koska mä tiedän et millo vaan voin vaikka soittaa tai tekstata, ainaki periaatteellisella tasolla :D.


Ja jaksoin vielä muokata näihin kuviin tollasen aavistuksen vaaleenpunasen sävyn  :DD







oi kun tyylikäs ketsuppipullo ♥





Sukkikset ja mekko Seppälä, neule ja kengät kirppari, vyö ei mitään hajuu ja toppi Jim & Jill :D



AAAAAA haluun maalata.

4 kommenttia: