sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Jari ja minä

Oon niin ylpee kun leivoin sämpylöitä! Mä tosiaan yleensä leivon vaan kaikkee makeeta, mut ne sämpylät oli tosi hyviä :)). Sit kävin yksin leffassa, toisen kerran ikinä. Ihan niinku kotona, niin täälläkin esitetään aina välillä leffoja, kylläkin useemin kun kotona, varisinkin nyt kun niitä esitetään kunnantalolla sellasessa siistissä salissa niin aattelin käydä kattomassa Kulman Pojat kun sitä kerran esitettii. Ootin jotain ihan kamalaa miesten leffaa mikä keskittyy vaan jalkapalloon ja mikä on ihan supertylsä, ja ( taas vaihteeks :D ) mä yllätyin ihan mielettömästi. Ekaks siinä oli ihan huippu näyttelijät Eero Ritala, Jussi Vatanen, Antti Väre ( se on Upski! :D ) ja ja se yks minkä nimee en jaksa ettii. Tosi harvoin tulee naurettuu äänee leffoille varsinkin jos kattoo yksin, mut tolle tuli hekoteltuu melkein koko leffan ajan, että ei huumorii puuttunu. Mä loppujen lopuks tykkäsin jopa leffan ideasta, ja voin suositella kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti