maanantai 27. helmikuuta 2012

Riidat sivuun anna laineen lipuu

Hui kamala kun tänään on ollut paljon kaikkee, aamulla lähdettiin jo yhdentoista maissa veljien ja äidin kanssa luistelemaan, en tykkää yhtään mun luistimista kun ne on ihan kamalan leveet! Ja en meinannu saada niitä ollenkaa jalkaan, mut onneks noi poikien vauhtikuvat on aika hauskoja. Sit siivoiltiin babalassa ( jee sain siitä 5 € :3 ) ja lähin veljien kaa uimaan, ja suoraan uimasta lähettiinkin ajamaan kotiin se pari kolme tuntia, ilallla vielä mä jaksoin tehdä nuudeleita ja sellasta lohikatkarapu hommaa :33 Vaikka nyt on vasta maanantai oon tehny kyllä silleen aika paljon asioita, oon kattonu kaks leffaa iha normisti, yhen leffan teatterissa, käyny uimassa ja luistelemassa ja kirppiksellä ja istunu yli 6 h autossa. Ja huomenna olis tarkotus lähtee heti aamusta Tampereelle Jannin kanssa jeee! :) Oon viimeks ollu Jannin kanssa treellä kesällä, ja muutenkin ollaan kahestaan nähty tositosi vähän, ja sit Janni tulee vielä meille yöks, Greyn Anatomia maraton! :33 Mennään myös kattomaan Vuosaari, ja valokuvaillaan vähäsen.

Ja hei, onko toi öö mikä se on kuvien oikeusmerkki tai mikä toi ikinä onkaan kauheen tökerön näkönen? Tossa yhessä kuvassa se on kyllä ihan kamalan iso, mut muuten? Oon vaan miettiny et ei ois kauheen kivaa jos joku pöllis multa kuvia ilman lupaa, luvan kanssa toki mun kuvii saa käyttää, mut kuitenkin. :D Voi aaaaah vaan noi rajatut kuvat kun se heittäää niissä ton isommiks.. no pitääpä alkaa laittaa ne erikseen jos pidän ton merkitsemisen








2 kommenttia:

  1. rakastuin sun blogiis ja liityin lukijaks ! (:

    glamourbitchswonderland.blogspot.com

    VastaaPoista