keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Suljen mun silmät ei oo mitään pahaa

Olipas mukava päivä eilen Jannin kanssa! Tosiaan lähettiin aamusta ajamaan äidin kaa kohti Tamperetta ja meinattiin taitavasti jäädä bussin alle liikenne valoissa, mut lopulta sit onnistuttiin nappaamaan Janni rautatieasemalta ja lähettiin sit siitä syömään raxiin ja vähän kiertelee kauppoja, mulla on tosiaan hiukan heikko rahatilanne, mut ostin kuitenkin pari pientä juttuu joita oon kattellu vähän aikaa. Sit vein Jannin ekaa kertaa ( siis sen eka kerta :D ) kahvilaan ennen kun meiän leffanäytös alko. Käytiin ihan siperiassa wayne's coffeessa ja ostin ekaa kertaa koskaan ice tean jostain tollasesta, Janniki sit maisto sitä ja ilme oli kyllä ihan mahtava :D♥. Me käytiin katsomassa Vuosaari, en oikein tienny ( joo en kauheen usein tutustu leffoihin kamalasti ennen katsomista ) siitäkään mitään, mut muhun ja Janniin uppos kyllä ihan täysin, porattiin siellä joillekki kohtauksille. Mut se oli tosi hyvä! Ja ja vaikka jossain vaiheessa aattelin että kauheen masentava nii ei se sit ollukkaa, vaan oikeesti hyvä.

Sit Janni tuli siitä meille vielä yöks, meikattiin toisemme ihan kunnolla ja laitettiin hiukset, rakastuin tohon pieneen hiusrusettiin minkä janni mulle laitto ja kuvailtiin pikkasen, tosiaan tälläsii ihania perussalamakuvia, mut mä kyllä ihan tykkään näistä, ja sit me syötiin kaks pakettii juustoriisikakkuja ja katottiin Greyn Anatomiaa. Ja aamulla pistettiin vielä kasvonaamiot, tääkin juttu oli Jannille ihan uus :D. Mut joo oli tosi kivaa :)).

Ainut mikä vähän harmittaa on se että oon kipeenä, tai sairastuin viime yön aikana, et nyt on pää ihan tukossa. Tyhmä flunssa! Mut jaksoin kuitenkin tänään(kin) laittaa ruokaa, vaikka taaskin ruoka oli tosi helppo laittaa, tein meksikolaista med tonnikala-juusto seos ja paistettu paprika ja sipuli, ja oli melkeinpä parempaa ku kanalla ja jauhelihalla täytetty. Mut sit olin loppupäivän niin kauheen väsyny, että katoin vaan tv:tä ja idolsii katsomosta. Huomenna saan onneks nukkuu koko päivän, ja perjantaina meen Tampereelle taas, ja Viivi tulee ehkä mukaan :)).














Mulla ei nyt oo parempaa kuvaa, mut mut tästä näkee värin vaikka se onkin luonnossa enemmän oranssi, ostin siis cubuksesta kauluspaidan hintaan 4.90 :D

IHANA pöllösormus 1€ Gt

Ja pokkari 4.90 € Info kirjakauppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti