keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Luovien ihmisten lukio

Niinkuin tossa mainitsin eilen, meille jaettiin koulussa lukioihin hakulaput jotka pitää täyttää kotona, ja sit vielä tehdään koulussa opon kanssa varsinainen yhteishaku. Mä tiiän, että oon hakemassa oikeeseen paikkaan, ja tiiän että en tuu katuu sitä ( paitsi ehkä ihan vähäsen ens vuonna aamuisin.. :D ) mut silti jännittää kamalasti päätöksen tekeminen, ja erityisesti se että pääsenkö mä sit sinne minne haluan! :D mut tän hetkinen järjestys olis sitten

1. Tammerkosken Lukion Kuvataidelinja

2. Tammerkosken Lukion Puolipitkäkuvataidelinja/normi lukio

3. Tampereen yhteiskoulun lukion ( ja joo. mä tiedän että sinne ei pääse ellei laita ykköseks :D mut pistän ihan huvin vuoks ton nyt tohon.. )

4. Tää meiän peruslukio täällä


Mä en siis saa muuttaa vielä ens vuonna pois kotoa, ja täältä on bussilla 1,5 tunnin koulumatka, mut kyl mä uskon että tuun jaksamaan. Oon nostanut myös todistuksen keskiarvoo jo nyt useemmalla numerolla ( hups ruotti laski... mut ei se mitään :D ) ja tuun saamaan varmaankin lähes yheksikön keskiarvon sitten ysin lopussa :)). Haluun tosiaan tonne Tammerkoskeen, koska siellä mä saisin toteuttaa itteeni, saisin maalata ja valokuvata ja kaikkee.. Ja mä oon stressannu kamalasti sitä, että miten jaksan lukee lukiossa, mut mulle noi taideaineet helpottaa tosipaljon, ja kun vielä saan korvata lukion muita kursseja taideaineilla, niin toi on ihan mahtavaa! Oon jo päättäny että meen Tampereelle yöks sillon ennen kun tulokset tulee, ja meen heti aamulla kattomaan että pääsinkö, meille tosiaan posti kun tulee iltapäivällä. :D

Ja hei. Miten on mahollista että mä kaadun kaks kertaa yhen päivän aikana? :DD Ja siis iha  sisällä.. Tai no ei se eka kerta ollu kyllä varsinaine kaatuminen. Mä menin urheilukäytävään ja taisin tekstata siinä samalla, huomaan patterin ja lähen juoksemaan sitä patterii kohti, istun siihen penkille ja kappas se penkki hajoo alta! Siitä oli irronnu se joku puola et ne jalat ei ollu mitenkää nii ja se sit romahti heti kun siihen koski ja mä sitten menin ja istuin siihen koko painollani ja onnistuin lyömään kinkkusuonen vielä siihen patteriin. Ja sit jumpassa nyt illalla liukastuin mun lahkeeseen fail, pitäis ehkä hankkii uusii urheiluvaatteita :D.

Ja nyt tällänen random kuva:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti