tiistai 21. helmikuuta 2012

Laskiainen lasketaan, paaston aika alkaa, Messias on matkalla, paaston aika alkaa

Laskiaispullat on varmaan yksittäisii ainoita pullia mitä mä suostun syömään, joten oli tosi kivaa kun äiti oli täyttänyt pullii valmiiks kun tultiin koulusta, mä vaan aina onnistun levittämään sitä kermaa ympäriinsä.. Ja sit tänään käytiin pihalla, et mä valokuvasin, veljet lasketteli ja Roosa kasas trampan pois ( helmikuussa, kyllä ) ja noi Sakke kuvat on kyllä pakko julkasta se on niin huvittavan näkönen kun se juoksentelee ympäriinsä, on se kyllä aika seurakissa kun aina kun on pihalla niin Sakke pyörii kokoajan jaloissa. Ja sit illalla syötiin vielä hyvää kanaa, mulla tosiaan alkaa taas paasto mikä on pääsiäiseen asti, ja joo, oikeesti pitäis paastota kaikista eläinkunnan tuotteista, mut mä jätän pois vaan punasen lihan ja kanan, että kalaa syön vielä :D.










Ps! Sakke on niiiin pieni!

2 kommenttia: