maanantai 13. helmikuuta 2012

Keep making me laugh

Mä en varmaan koskaan totu aamuheräämisiin.. Tänäänki tuntu ihan kun mut ois liimattu siihen sänkyyn. Ja sen et väsyttää nii kyllä huomaakin kun oon kamalan sellanen ärtyinen tai semmonen.

Voi että kun musta tuntuu pinnalliselta, tai kun mulla on oikeesti ajatuksii, et miks mä sit oon tällänen.. pinnallinen tai sen olonen tai sellanen. Mä en oikeesti oo tyhmä, ja mä tiiän asioita, mut kukaan ei koskaa usko ja lähinnä nauraa jos sanon ihan tosissani et mulla on ajatuksia. Ja se on ihan kamalan turhauttavaaaa. Ja välillä tuntuu että en voi ees olla yhtää erilainen kun mitä oon ollu, mut onneks saan periaatteessa alottaa ihan alusta ens vuonna lukiossa. Onneks :)).

Sain Nelliltä kamalan söpöjä vaahtokarkkeja :))

Mulla on muuten taas joku hiuskausi, tällä kertaa haluisin ihan oikeesti leikata tosi tosi lyhkäseks, tai vaikka kaljuks, mut ei pokka riitä :D Ainakin joskus leikkaan kyllä ihan lyhyeks.

2 kommenttia:

  1. miten saat ton biisi jutun tommoseks pieneks? ymmäriskkö mitä tarkotan?:D

    VastaaPoista