sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Ja silloin ei, ei sanota elämälle ei

Sunnuntai on varmaan mun lempipäivä. Vaikka sunnuntaihin kuuluu se tunne et ihan kohta alkaa taas viikko alusta, herätä, mennä kouluun niin mulle sunnuntait on sellasia päiviä millon saa nukkuu myöhään, olla suihkussa niin kauan et sormet menee ruttusiks, juoda paljon teetä ja lukee lehtiä tai kattoo tvtä, ihan vaan olla. Mä ostin Ajatuskirjan, ja se on varmaan yks parhaimmista ostoksista mitä oon tehny vähään aikaan, jos nyt vaan jaksan ylläpitää sitä :D.Voi että kun mä jaksaisin säästää rahaa että voisin ostaa kirjoja ja levyjä ja elokuvia, mulla menee aina kaikki rahat vaatteisiin ja ruokaan ja bussimatkoihin, ja on jännää, et miten se et mä maksan 10€ leffalipusta ei tunnu isolta, mut mietin kauheen pitkään että ostanko leffadivarista elokuvan kaheksalla eurolla vai en. Ja haluisin myös ostaa kirjoja omaks, ainakin Nancy, Roskisprinssi, Appelsiinityttö ja Ette te minua tunne olis tosi kiva omistaa, samoin levyjääää :D. Mut mut nyt oon aatellu alkaa järkeväks ja ostaa vaatteita vaan jos ne maksaa alle 5€ tai jos multa puuttuu se tai on hajonnu ( tyyliin mun ainoot oikeet farkut :D ) ja loput rahat sit säästän kun on tulossa reissua ja muuta, tai sit käytän ne bussilippuihin ( niistä mä en luovu, vaikka onkin ihan törkeen kallista et bussi Tampereelle ja takaisin maksaa 20€ nii mä oon valmis maksaa sen, enkä oo aatellu vähentää :D sitäpaitsi, mulla tulee n. kuukauden tauko jokatapauksessa ) tai just tollasiin asioihin mistä oon haaveillu. Ja huopahattuun, mun on pakko saada sellanen ihana musta pyöree huopahattu! On materialismi onnellisuuskin välillä ihan mukavaa, vaikka musta ehkä kaikista kivoimpia asioita on ihan pienet yksityiskohat, niinku ystävän joku ihan pieni ja huomaamaton piirre minkä tajuu, se et saa laittaa muumilaastarin sormeen kun tulee haava tai se että  huomaa vanhuksen kääriytyneenä tuhanteen takkiin pyörän ja tupakan kanssa kulkemassa jonnekkin. Ne on niitä oikeita asioita, ja mä en kerta kaikkiaan voi ymmärtää sellasia ihmisiä jotka ei nää ympärilleen. Musta ei tuu koskaan sellasta.

Ja voi että kaikki on varmaan ihan kyllästyneitä mun kissakuviin, mut Sakke on vaan niin sulonen ja nautin kyllä täysin siemauksin siitä et meillä on tollanen pikkujääkarhu! :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti