tiistai 21. elokuuta 2012

Feel your every heartbeat

Harmittaa kun ajan puutteen takia mun elämä on tosi köyhää nytten. Ja vaikka tuntuu, et haluisin kirjottaa ihan sikana niin en meinaa millään keksiä mitään aihetta, tuntuu et oon jo kertonu kaikesta mistä haluun täällä puhua.
Mä inhoon sitä kuinka helposti varsinkin nyt väsyneenä mä masennun tai jos noin voi sanoo koska en haluu kuulostaa mitenkää ylidramaattiselta, niin ihan liian monesta jutusta. Ihan pelkästään joku et kaveri ei vastaa viesteihin, tai joku sanoo jotakin vahingos tai et teen ite jotakin vahingos mikä kaduttaa myöhemmi, nii riittää siihe et mun koko päivä on pilalla. Ja se on tosi rankkaa mulle koska mä haluisin olla sellanen joka ois kokoajan positiivinen tai sellanen, koska mä en oikeesti ainakaan yleensä nää asioissa huonoja puolia. Välillä on sekin tosi rasittavaa, kun joku on jostain ihan yksinkertasesta tai pikkujutusta et en mä haluu, tai en mä jaksa, tai et ihansama, kun  mä en ymmärrä miten joku asia voi olla ihan sama, siis joku muu kun syödäänkö tänään kanaa vai kalaa-tyyppinen juttu:D . Ja mä en ymmärrä et miten joku voi oikeesti vaan viitata kintaalla ( on muuten ehkä hiukan tyhmä sanonta :DDD ) kaikelle, koska mä oon yleensä ainakin ite aina mukana kaikessa, oli sit kyse vaikka siitä et jollai on ollu huono päivä tai vaikka tuleva uus koulu tai mitä tahansa. Mun pitäis opetella et en aina olis, koska loppujen lopuks ei kukaan voi aina olla siinä, ei vaikka haluais :D.

Mut koulussa oli tänää kivaa vaikka väsyttikin :)) Meillä oli ryhmäytyspäivä ja saatiin Pusut ( siis sellaset mansikkakarkkijuttujutut ).


otin yks aamu nopeeta kuvan sumusista puista. Ärsyttää kun aamut on nii upeita mut en kerkee kuvata. Ja ärsyttää sekin kun haluaisin kuvata jotakin ihmistä, mut joko ihmiset ei haluu tai sitten ei kerkee.. Mut jos joku suostuis mun harjoittelukohteeks nii ilmotelkaa! :)


tässä joku random peliteini kuva taas, koska mun kone ei ( taaskaan ) toimi.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti