tiistai 14. elokuuta 2012

Onerva

Toinen päivä ei kyllä tullu toiseksi ekaan verrattuna. Hehheh. Mistä tätä kuivaa läppää oikein irtoo? mutta joo oli tosi tosi kiva päivä, mä jouduin menemään puol tuntia aikasessa koululle, missä törmäsin yhteen meidän luokkalaiseen, ja lopulta päädyin juttelemaan varmaan ainakin puolelle meidän  30 henkisestä luokasta ja osalle enemmänkin. Onneks olin väärässä ja luokka ei ookkaa kauhee hiljanen. Meillä on yläasteeseen verrattuna ihan erilaiset päivät, neljä aamuu viikossa kasiin, ja kahtena kouluu on neljään. Onneks kolmen päivinä päästään jo puolelta, ja ysin aamuna alkaa koulu vasta 9.45, vaikka se ei mulle kauheesti kyllä vaikutakkaan koska bussit. Mut niin tänää oli tosi kiva päivä, ja koulun jälkeen kävin Nellin kaa hakemassa mun bussikortin ja käytiin taas syömässä, ehkä mun pitäis alkaa opettelee tekemään eväitä. ja päätin alustavasti mitä kirjotan jee :))

Meille tuli tänään maailman söpöin pieni ja hirmu painava Onerva ( eli omppu ) kisu :3 se on nyt melkein kolme kuukautta vanha, mutta tosi siro, ja ihan mielettömän söpö. Se on vielä aika ujo, niin kuvia oli vaikee saada, toivotaan että se tästä  sitten vähän rohkaistuisi ja et Sakke tulis sen kaa hyvin toimeen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti