lauantai 25. elokuuta 2012

We're not supposed to be friends, you and me. We're meant to be enemies. Did you know that?

Tuntuu oudolta kun on jaksanu ja kerenny tehdä oikeesti kaikkee tänään. Tein aamupäivällä ruoaks maailman parasta kana-juustokastiketta, sit iltapäivällä leivoin muffinseja ja sit illalla vielä tein sipsejä pellillisen leffaa varten, kun kerran tv:stä tuli Poika raidallisessa pyjamassa jonka oon halunnu nähdä pitkän aikaa. Ja oli hyvä, mut ihan äärimmäisen surullinen leffa, eikä sillä tavalla nyyhkyleffasurullinen vaan oikeesti riipaisevalla tavalla. Ja sipsitkin onnistu, ne ois voinu ehkä maustaa paremmin mut oli kyllä hyvää :). Mulla on viiden päivän päästä synttärit, mä täytän 16. Tuntuu ihan kauheen isolta. Onneks ehkä mun tulevat prinsessakaverisynttärit sit vähän kompensoi :D.

Huomenna mennään mummilaan, en oikein oo saanu selville et minkä takia mut tiiän et isomummi tulee sinne ja et sinne pitää laittaa juhlavat vaatteet.


2 kommenttia:

  1. Mä katoin kans tuon Poika raidallisessa pyjamassa, kaveri suositteli sitä just tällä viikolla kun oli lukenut kyseisen kirjan. Mut se oli kyllä hyvä leffa, vaikkakin kyllä just niin ku sanoit, sellanen riipasevalla tavalla surullinen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo munkin on joskus pitäny lukee se kirjakin, mut en oo vaan saanu aikaseks :D Mäkin tykkäsin paljon, kuitenkin ihanan aito leffa :)

      Poista