keskiviikko 29. elokuuta 2012

Kaiken jälkeen olet kaunis

 En mä oo oikeesti ihan noin kalpee kun toi kuva antaa olettaa. Ihanaa, kun vaikka koulumatka onkin hirveen pitkä ja päivät venyy, niin tuntuu et oon just oikeessa koulussa. Meillä on tässä jaksossa yks kurssi kuvista, ja ainaki vielä tykkään mun työstä tosi paljon, pistän tännekkin kuvan sit jos tykkään siitä vielä kun se on valmis.

Mä oon kirjottanu tätä blogia aktiivisesti muutaman päivän yli vuoden. Tuntuu oudolta. Mut musta on ihanaa kun täältä voi lukee kaikki positiiviset jutut mitä on sattunu vuoden aikana, ja sit joskus kun isompana alkaa kiinnostamaan omat vanhat ajatukset mä nään ne täältä. Varsinkin kun en ajatellut poistaa tätä. Vauva, alias Omppu, on kauheen kova touhuumaan kaikkee, vaikee koittaa saada hyvää kuvaa kun se hyökkäilee koko ajan kameran kimppuun. Mä myös lakkasin kynnet ekaa kertaa ehkä puoleen vuoteen, nyt jo on parista lakka lohkeillu mut jos mä koittaisin pitää näitä nyt ees kaverisynttäreiden ohi.

Toivottavasti tästä syksystä tulee kiva. Mulla ois haaveissa päästä käymään Stadissa ja vaikka Edenissä uimassa ja ihan että näkis kavereita. Ja tietenkin et tutustuis vielä paremmin meidän luokkaan. Joka on muuten ihana, tuntuu vieläkin hassulta kun ei tartte pelätä et mokaa tai sanoo jotai tyhmää ja saa lokaa ämpäri kaupalla niskaansa. Ehkä vielä vähän jännittää, mut en voi vieläkää uskoo et mun ei tartte olla mitää muuta ku mitä oon. 

Tällänen loppu asia vielä, et mun ihanat vaaleenpunaset kolmen punnan lontoosta ostetut kuulokkeet hajos :( En oo kuunnellu melki mitää musiikkkii viime aikoina, ihan sika kummaa. Vois ryhdistäytyä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti