sunnuntai 19. elokuuta 2012

Kaikki ne on jostain tv-sarjasta kuulokkeet päässään

Mä tykkään meidän luokasta. Paljon. Ja sit tykkään meidän koulusta, siitäkin paljon. Ainut mistä en tykkää on bussit. Mut siihen kai sitten tottuu. Ollaan käyty Nellin kaa viitenä päivänä tällä viikolla syömässä, musta se on oikeestaan aika hauskaa, että nähdään koulun jälkeen aina, kun kouluaikana ei oiken ilman yhtesiä kursseja tuu nähtyy. Mun on jotenkin kauheen vaikee sisäistää, et koulu on alkanu. 

Toivottavasti ens viikko on yhtä kiva kun tää oli! :)

Oltiin pe-la Nellillä pikkuporukalla kattomassa Madagascar 3, oli tosi kivaa! :)) Ja mä tein ihan sika hyvää kanakastiketta ja lettuja. Ruoan laitto on kivaa.

Sit olin vielä eilen Noitienyössä Viivin, Katjan ja Nean kaa, oli tosi kiva nähdä vanhoja luokkalaisiaaa. Ja tänää oon jaksanu kattoo yhen leffan mikä on ollu jonkin aikaa hyllys, ehkä sit jossain vaiheessa loput.

Öhöm. en jaksa jäsentää näitä kuvii sillee et ne tulis jotenki jossain järjestyksessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti