sunnuntai 12. elokuuta 2012

Jännittää, ei jännitä

Tänää mulla on ollu lukioon valmistautumis päivä. Tuli valvottuu melkein kokonaan pe-la yö niin unirytmi alko taas vähän heittää viimeöisen neljäntoista tunnin yönunien jälkee, kaippa kuitenkin se taas muuttuu kun kuudelta heräämiset alkaa. Mut ite asiaan, oon kulkenu tän viimesen päivän ennen lukiota mun ysiluokan luokkahupparissa, sit oon pakannu mun repun, kattonu et todistus ja kelan paperit on  mukana, ja päällystäny mun tylsän kalenterin josta laitan sit kuvaakin. Nyt mun pitäis enää huomista varten päättää vaatteet ja tehdä aamiainen valmiiks koska syön sen vasta autossaaaaa kun en jaksa herätä. Kyl tässä alkaa pienoinen paniikki puskemaan :DD

Nii joo ja isä oli löytäny mulle kirppikseltä tollasen kameran jalan :)) Oonkin tarttenu tollasta kun oon niin lyhyt että tolla saan tuettuu kameraa vähä korkeemmalle :D

melkein onnistu toi sensurointi. Älkää välittäkö :D
kalenteri oli edestä ja takaa tällänen, edessä oli vaan vuosiluvut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti