keskiviikko 15. elokuuta 2012

You're my escape from this messed up place

Mä joudun kasin aamuina lähtee kotoa puol kuus. Onneks bussissa voi nukkuu, mut on se silti ihan kiitettävän väsyttävää. Onneks voin varmaan ottaa viel yhen kurssin pois kakkosjaksos, nii jos vähän tasottus. Mut onneks koulussa on nyt sentään ollu tosi kivaa, vaikka ilmanvaihto ei toimikkaan niin päätä alkaa särkemään jos sattuu joutuu luokkaan mihin paistaa aurinko :D. Mut kaiken kaikkiaan oon tosi tosi tosi tyytyväinen tohon :) Ja kun vielä saadaan ite päättää kurssit ja rakentaa se lukkari niin sitte saan Nellinkin kaa varmaan jotain yhtesiä tunteja. Ja koitan saada jonkun järkevän postauksen viimestään viikonloppuna, oon pe-la Nellillä miniporukalla niin jos siitä sais kuviakin.

Sakke pelkää ihan hulluna Omppua, vaikka omppu on ihan vauva. Kummia kissoja.

Tekis mieli kirjottaa jotakin syvällisempää, mut ehkä mä teen sen sitte ku oon vähän pirteempi. Mut ihmiset kuunnelkaa Skillettiääää. Mun herätysäänenä on Better than drugs, tällä hetkellä lemppari varmaan. Mut jätetään tää syvällisempi höskä sit viikonloppuun :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti